Amintiri din copilarie #1

Am să incep un nou ” serial ” în care voi face posturi cu cele mai haioase boacăne pe care le-am făcut în copilărie, nu că acum n-aş fi copil însă atunci se întâmplau cele mai multe deoarece eram mai mic şi nu prea gândeam. Păi, voi posta un astfel de post în fiecare săptămână câte unu până când nu voi mai avea idei, că boacăne sunt multe.

Îmi amintesc şi acum, era o zi foarte călduroasă, toţi copii aproximativ 15 ne-a venit dintr-o dată să facem şi noi o boacănă că nu făcusem de multe. Aşa că trecem pe lângă o curte din întâmplare ( ne îndreptam spre centru ) şi când trecem câinele din respectiva curte începe să latre, şi iese o babă şi un moş cu un bâtă şi aleargă după noi, pe motiv că ” cică ” noi am dat cu picoarele-n poartă şi că deaia zbiară câinele. După ce şi-au dat seama că n-au cum să ne prindă, ne-am dat seama ce avea să se întâmpla, şi dupa câteva minute ( aproximativ 50 ) era zona de război lângă poarta aia, se auzeau bubuieli în poartă ca în cartierele bucureştene. Veneam câte zece o dată şi la 3 dădeam toti simultan cu piciorul în poartă şi fugeam iar dupa vreo 10 secunde iese moşu cu baba şi aleargă după noi.

Aşa a urmat o săptămână în fiecare zi acelaşi lucru, devenise un hobby, până când într-o zi au stat de pândă după poartă şi când am dat cu piciorul a ieşit. Tot nu ne-a prins însă în secunda aia am crezut că acolo rămân deoarece baba a vea în mână o săcure. Am fugit de n-am mai putut, eu am ramas cel mai aproape cu un prieten am trecut pe lângă un pârâu, ne-am dat seama pe lângă ce trecem aşa că n-am mai luat-o ca omu normal, am sărit direct pe lângă râu şi-am luat-o prin toate urzicile, dar măcar scăpaserăm. A fost super sezonu ăla, se întâmpla în vacanţa de vară, eram toţi mici, ne plăcea să deranjăm oamenii la fiecare oră să nu-i lăsăm să respire. Înafară ca am luat-o prin vreo 10 curţi cu un al prieten şi cu alţi 3 prieteni mă refer la moş, babă şi câinele lor, mi-am rupt şi pantalonii şi m-am urcat pe un ditamai zidu şi m-am zgâriat peste tot, n-am păţit nimic.

A mai urmat câteva săptămâni până când l-a văzut pe un prieten şi ne-a dat în gât pe toţi, inclusiv pe mine, aşa că baba şi moşu au luat-o din poartă-n poartă şi ne-au pârât la părinţi că se duc la poliţie. Până într-un final nu s-au mai dus, la ce memorie au bătrânii nici nu mă miram să se ducă. Aceasta este doar o boacănă, voi mai posta pe viitor. Sper că v-a plăcut pentru început.

Etichete: , , , , , , ,

Un răspuns to “Amintiri din copilarie #1”

  1. redandblue Says:

    cand mi’am facut blogul ceva de genu’ acestor articole aveam in cap , dar din lipsa de timp inca nu m’am apucat de povestit tampenii si cred ca nici nu o voi mai face , parca mi’a trecut cheful aducerilor aminte 😀

Lasă un răspuns

