Aşa se întâmplă când…

Atunci când te munceşti doua zile pentru a avea cel mai râcnit articol din concurs, şi pe la jumatea termenului vezi că respectivul organizator face post alias ” comentariu ” în care spune că acel concurs nu mai este valabil din unele motive. Ce să mai zici ? Înafara că îl înjuri în gând nimic altceva. Muncă degeaba, deoarece, acea muncă a fost depusă pentru câştigarea unui concurs, nu pentru a vedea adevărata faţă a unui om. Din multe cauze, am ce să demonstrez, am observat ce om e şi că vorbele unora chiar sunt adevărate, da, este vorba de Pigey*, în urma postului cu acel IPod, sa gândit să termine concursul. Şi eu prost, nu puteam să ascult înainte de unii care ziceau că le dat acest om ţeapă ? Da nu, eu idiot am crezut că nu e ceea ce pare, că este om de încredere, însă, după acest lucru, mi-am dat seama de adevărata faţă a lui Pigey*.

Nu-mi plac oamenii care nu se ţin de cuvânt, mă enervează întotdeauna să iau ţeapă însă stau în banca mea, însă, oricum, Pigey* sper că te vei revanşa, însă, momentan eu am o părere nu prea bună despre tine din această cauză. Puteai să mă anunţi înainte să fac respectivul articol înainte de a anunţa anularea concursului.

Etichete: , , , , ,

7 răspunsuri to “Aşa se întâmplă când…”

  1. Catazx Says:

    Pigey e un handicapat fara casa !
    Multi au luat teapa de la el ! nu am participat la nici un concurs d?lui ca stiu ca va da teapa

  2. PanTeraS Says:

    Nu ai ce sa mai zici…

    Dar ar fi trebuit sa dea macar niste premi…

  3. aLex ;x Says:

    sper sa scuzati injuratura
    muee pigey si toata familia lui!
    el face asa doar ca sa aiba multe vizite!
    cacatu` naibi..

  4. PanTeraS Says:

    Mi-am dat seama, dar nu ai cei face… Sper sa nu te superi andrei, dar… O sa continuii si eu postul pe blogul meu:))

  5. aLex ;x Says:

    app andrey: „Eu am incredere in el. Nu mi-a dat teapa personal asa ca nu cred vorbele altora”
    ti se pare cunoscut? ;))

  6. Crok Says:

    :)) asta ti se poate intampla nu numai pe blog aici ci si in viata de zi cu zi ;))

  7. Catazx Says:

    Eeee ce tag ????

    emo

Lasă un răspuns

