Un fel de anunţ

Păi. Ce să fac ? Zilele ăstea o să mă ocup de blog. La sfaturile multor bloggeri respectiv prieteni de pe messenger o să-mi schimb hostul. Pentru început vreau sa fac rost de backup. Al doilea lucru sa îmi fie codata tema mea. Nu ştiu până când o să fie acest blog down însă vă promit că până când se termină vacanţa totul va fi gata şi totul rezolvat. Se pare că hostul il voi cumpăra de la hostway în urma unui sfat de la Perfu. Designul ma mai gandesc cum sa fac, poate o sa fac un post după ce va fi codată respectiva temă şi voi pune un theme changer pentru vizitatorii cărora nu le place tema.

La sfâşit de articol vreau să-mi cer scuze, blogul este si va fi relativ down deoarece nu voi scrie câteva zile. O să rezolv totul, promit, şi… să ne citim şi în continuare şi sper să fiţi alături de mine.

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

