Pe aici se lucrează

lg-copy

Dupa ce în postul anterior am zis că blogul va suferi o schimbare radicală în legătură cu tema, o să mă ţin de promisiune. Deocamdata, doar ce e mai sus pot dezvălui în legătură cu designul viitoare temei. De codat? Da, m-am ocupat şi de asta, am găsit pe cineva, cu ajutorul lui GrafsS până la sfârşitul vacanţei ce urmeaza va fi gata tema ( poate şi mai devreme ) păi, deocamdata puteţi să-mi spuneţi o părere în legătură cu culorile folosite, deoarece nu am vrut să postez varianta finala aşa că vă las în suspans. Bannerul, mă refer la acel text nu va fi aşa, bannerul va fi în variantă logo, de aste mă voi ocupa personal. Ţin să menţionez că imaginile sunt luate de pe internet, doar culorile retuşate.

Etichete: , , , , ,

14 răspunsuri to “Pe aici se lucrează”

  1. Catazx Says:

    Aici se lucreaza ba cot la cot cu virusi !

  2. Perfu Says:

    E host free deci se lucreaza cu virusi , atata timp cat Andrei se caliceste la 20 poate 50 de lei lunar pentru host e jale 🙂

  3. SteeL Says:

    Low quality, culorile sunt 0. Adica asa culori sunt down la ochii.
    Nu este primitoare si neprofesionala. Mai incearca

  4. Andrei Says:

    @ Perfu : daca nu-?i convine blogul meu po?i s? ie?i oricând de pe el

    @ SteeL : E doar p?rerea ta;)) Cum adica culorile sunt jos ?

  5. Catazx Says:

    Ia ca noul dudenstein nu a zis nimic de mine :>

    P.S:Imi place tema,imi plac culoriile inchise

  6. redandblue Says:

    imi place , daca e sa te iei dupa mine , lasa albastrul asta inchis 😉

  7. Crok Says:

    ti-am zis si pe mess …. loc destul pentru un header pe masura temei , 2 coloane , draguta , aranjata , culori bine asortate … 😡

    (parerea mea) 😀

  8. Tzukune Says:

    Nu e urata tema… nu-mi place culoarea. Mi se pare prea inchisa!

  9. grapefruits Says:

    prea complicat pentru mine postul asta :-j
    trebuia sa pui si explicatia termenilor 😀
    am inteles ca vrei sa-ti schimbi tema:
    -pe mine ma enerveaza temele de genul acesta, care au ditamai locul pe margine, iar postul este ingramadit. As prefera una pe toata pagina 😀 ;;)
    Culori? Hmm, nu cred ca vrei sfatul unei fete 😀 :))

  10. grapefruits Says:

    ba da, vrei? 8-> un roz…ba nu, un mov, muuuult mov, astfel incat blogului tau emo sa-i placa…eventual poti sa pui si niste inimi zdrobite pe ici colea…eventual niste sireturi :=)
    Cred ca mi-ar placea o combinatie de galben cu negru :>
    dar ce stiu eu…eu tema mea o am de la inceputul bloggerelei :-@ si nu m-am saturat de ea…:*

  11. Andrei Says:

    Textul nu o sa fie îngr?m?dit a?a e în layout la codare, spa?iul unui post poate fie si de 5000 de caractere in respectivul post f?r? s? apar? acel text cu ” Cite?te mai departe ” ducându-te la pagina cu întregul text. Am încercat s? fie tot templateul axat pe ni?te culori care s? nu d?uneze ochiului, poate c? uni nu a?i în?eles de ce am pus culorile ?stea, sper s? v? l?muri?i de ce am pus aceast? culoare. V? spun eu ca este foarte pl?cut? ochiului.

  12. Perfu Says:

    Ramane sa vedem cat de codati si optimizata va fii tema , tu Andrei nu ai dreptul sa zici ca va fii tema foarte placuta deoarece nu conteaza deloc parerea ta ca coder ! .

  13. Magic Says:

    seamana cu a mea:-\”

  14. Andrei Says:

    Actuala tem? am pus-o dup? tine, stai relax, o voi schimba duminic? deoarece asta este data aproximativ? când va fi gata templateul meu.

Lasă un răspuns

