[ BP ] AndreiBlog e EMO

Ce ?, Cum ?, Unde ?, ce-i ăla [ BP ] ? Prescurtare de la BlogPost, un articol în legătură cu acest blog… AB – AndreiBlog

Păi ce să vă zic, AB este cam supărat în ultima vreme deoarece din cauza unor viruşi care-l afectează il face să-şi piardă câtiva dintre vizitatori. De curând am observat că e trist, ceea ce m-a dus la faptul că AB face parte dintr-un curent numit EMO, nu-l mai ţin sub control, când dau pe Write post parcă mă respinge şi mă trimite pe Google, simte că autorul acestui blog nu are imaginaţie însă uneori îl întelege atunci când n-are timp deoarece este preocupat cu şcoala sau alte treburi. Andrei ne povesteşte că mereu îl prinde pe AB făcându-şi poze emo, îl vede că e trist şi îl înţelege. Cerându-şi iertare Andrei îi promite blogului că va depune mai mult timp blogului, că va lucra să-i amenajeze puţin ” hainele „şi că il va hrăni pe viitor cu un host nou. Să ne vedem cu bine pe blog, sper să-mi citiţi articolele şi atunci când nu am timp să mă ocup de blog şi… baftă. Ca bonus, AB şi-a făcut poze emo şi le-a postat pe haifaiv.


DSC06785.JPG

Etichete: , , , , ,

14 răspunsuri to “[ BP ] AndreiBlog e EMO”

  1. Magic Says:

    Sper sa te tii de promisuni :>

  2. Tzukune Says:

    :)) =)) Imi place felul in care ai vorbit la figurat!

  3. grapefruits Says:

    =)) =)) Dumnezeule , Andrei…nota 10 pentru originalitatea postului :)) :-J

  4. Catazx Says:

    Tineam si eu sticla de cola langa mnine si beeeam si cand am citit titlul am varsat toata cola pe monitor

  5. TheBes7 Says:

    Yeah.. my EMO friend. Hai sa fim EMO-BLOGGERI ;x toti ;x

  6. AkuKu Says:

    da invo si cu petardele de langa monitor ce doreai sa faci :D?

  7. redandblue Says:

    pentru postul asta , ai un punct in plus la tortura pe care mi’o faci in ultimul timp cu schimbarea temei blogului 😀

  8. Ndrey Says:

    Trebuia sa ii pui doi tenesi la baza :)) oricum ideea e geniala BRAVO =D>

  9. Iulyan Says:

    vrei dovada ca ai virusi?

    am avut si eu o problema de gen.virusul afecteaza fisierele pe care le ai.
    fa un backup, stergi tot ceea ce ai pe host(ai grija la fisierul wp-config.php si fisierul .htacces),apoi uploadezi linistit tot ceea ce ai nevoie…si ai rezolvat problema 🙂
    mult noroc 😛

  10. Spaic Says:

    LOL? Prima data cand am citit postul credeam ca ti la scris un prieten… bun… ma uit la comentarii…mai citesc odata postu…si apoi miam dat seama… 😀

  11. Scurte de duminica « Crok’s Blog Says:

    […] e suparat ca a luat cativa virusi . Btw , ai nota 10 pentru modul in care ai formulat postul […]

  12. Tzukune Says:

    :)) Buna idea lui TheBes7 =))

    @Akuku: cred ca voia sa arate cu adevarat „an emo blog”. Acele petarde urmau a fi folosite de andreiblog pentru suferinta proprie! :))

  13. grapefruits Says:

    :-j eu inca mai rad :-j

  14. Catazx Says:

    Chiar ma ce faceai cu petarzile langa monitor ? :))
    brb kill in direct :))

Lasă un răspuns

