Voi promovaţi nişte idioţi

Când văd pe tot felul de bloguri, filmuleţe şi review-uri cu diferiţi rataţi şi oameni fără viitor, ca de exemplu acel Fernando de la Caran-Sebeş. Eu nu ştiu cum puteţi să daţi click pe butonul de play a doua oară la un videoclip de exemplu cântat de acel FERNANDO. Eu cel puţin am rămas uimit, câtă prostie poate intra într-un om, cât dezastru e în urechea muzicală acelora care cânta melodii de genul. Campania lui Crusher e una excelentă, să excludem promovăile pe care le facem pe bloguri, gândiţi-vă ca prin fiecare post făcut cu un anume Fernando, Sexy Braileanca, Elodia şi numai ştiu eu cine, le promovaţi melodiile, le faceţi din ce în ce mai răspândite iar cocălarii or şă fie înnebuniţi de talentul lor. Poţi deveni şi tu un susţinător al acestei campanii aşa cum am făcut-o şi eu aici. Subiectul acestei campanii este acela de a stopa puţin numărul de adepţi al acestor specimene. O mare parte dintre cei ce postează videoclipuri respectiv fişiere în format audio fac asta doar pentru trafic, deoarece, cuvintele cheie ( tag-urile ) puse de ei sunt la mare căutare de cocalarii româniei.

Etichete: , , , , ,

18 răspunsuri to “Voi promovaţi nişte idioţi”

  1. Marius Says:

    Caransebes!

  2. SteeL Says:

    Aici vorbiti despre discriminare, nimeni nu e prost, noi il facem prost.
    Si acum sa iti zic sincer, Fernando de la Caransebes este mai om decat tine. Este vedeta, il stie 50% din tara. Pe cand tu? Au auzit 50-100 persoane de tine.

    La fel si ceilalti, adica discriminarea nu este mereu ceva ok. Fiecare cu defectele lui si nu poti schimba personalitati.

  3. AkuKu Says:

    Invo numele e sooper naspa, inseamna ca melodia e groaznica …

  4. Perfu Says:

    Voi prin aceasta campanie nu faceti decat sa va faceti singuri de ras , atata timp cat voi va ofticat ca unii care scriu de fernandel sau de magda ca ei au trafic si voi nu aveti sunteti de tot rasul si asta vo spun fara nici un fel de suparare . Invidie mare monsher in tara asta 🙂

  5. Bamb00cHa Says:

    Eu cred ca mai mult le faceti reclama cu aceasta campanie.Am observat ca numai romanii iau bani ca sa se faca de ras.Gemenele de la Indigo , Fernando , Magda , 0TV (deja e in top) si multi altii . Si pun pariu pe ce vreti voi ca in spatele prostiei este un om ca noi , un om oarecare . Aparentele inseala

  6. Sa incepem. :: Crusher's Blog Says:

    […] Dupa cum era de asteptat, aveau sa apara si reactii contra la campanie. Steel si Perfu, chiar sunt “gica contra” perfecti. Este vorba de comentariile lor la articolul lui Andrei: […]

  7. Tzukune Says:

    @Perfu: la punctul asta de vedere nu m-am gandit… totusi eu nu am scris deasta pentru ca nu stau sa vad daca aia care scriu despre fac trafic. Chiar nu ma intereseaza.

    Cand te faci de ras, se intampla sa ajungi cunoscut!

  8. TheBes7 Says:

    Si eu am aderat.
    Andrei, fara suparare. Tu ziceai de unele taguri care sunt cautate de cocalarii romaniei. Atunci.. tu de ce ai bagat FIX! tagurile care sunt cautate de ei?
    Salut! 😀

  9. alexxutzu Says:

    problema nu este ca ne uitam la ei doar le dam si la altii motive sa mai rada de prostia unora ptr ca si asa este o viata de cacat. NU sunt de acord sa fie chemati pe la tv (vezi Madalin Ionescu), NU sunt de acord cu OTV-ul, NU sunt de acord cu Magda „Maciuca”, NU,NU,NU si iar NU la multe altele dar….asta-i viata…..sunt oameni destepti si oameni foarte prosti 😦

  10. Perfu Says:

    E si cu tine acuma nu il da in vileag :))

  11. FlaviuuS Says:

    Asa deci , in primul rand , campania nu o sa faca nimic asupra prostiei umane , ea a fost , este si va ramane mai vesnica decat insusi universul . Faptul ca 3 papitoi fac niste chestii si ca 3 milioane fac ca ei nu ar trebui sa te intereseze , iti vezi de tagurile tale , atata timp cat nu ai ca scop atragerea „cocalarilor” pe blogul tau , nu ar trebui sa ai ca scop nici imputinarea lor .

  12. Andrei Says:

    TheBes7 nu cam obi?nuiesc s? bag taguri, am plugin ?i le g?se?te pe cele din post;)

  13. Magic Says:

    ASa. Este trist ca promovom non`valori. Poate o sa miscam pe cineva cu, campania asta 🙂

  14. Puterea cuvântului -- Gavrilu?? Emanuel Says:

    […] Andrei, Crusher, Ceostoy, Gabby, Fusion, Tzukune, Mad, Madamanu, […]

  15. Scurte de duminicas | Ceostoy.ro Blog Says:

    […] Andrei se alatura Ivee.ro , o campanie al carui sustinator sunt si eu …. […]

  16. mihai Says:

    Hai sa-ti zic cum sta treaba ; am bagat odata un film cu celebrul tarky … in seara aceea am pus la status ceva de genu`: „tarky in direct…” si am avut un trafic cu mult mai mare decat de obicei . In clasa la mine toti vorbeau … e nebun ala ma … SI SE FACEA CATERINCA PE PROSTIA LOR . Deci sa nu crezi ca aia care pun filme cu de`astia mai prosti sunt cum crezi tu . Spre exemplu Dan Diaconescu face rating pe spinarea prostilor… si-i merge . Mai gandeste-te odata .

  17. Bogdan Says:

    nu sunt vreun sustinator al prostiei , sunt de acord cu tine in parte , ca promovam incultura , cocalaria si alte tampenii.dar sunt de acord ca ne facem trafic , ca sunt multi cocalari care cauta asta pe google 😀

  18. donkido Says:

    Nu vreau sa fiu eu al` mai destept, dar voi sunteti niste nesuferiti, astia care promovati campania asta! Nu toti, dar in mare parte sunteti niste panarame de oameni! Tot atata va caca*i pe voi ca ” sa sustinem campania” sa facem aia etc. . Uite ca pe mine ma doare exact in p*la de ea campanie, nu ma alatur si nici nu ma voi alatura altei turme de nesuferiti! Voi ziceti de aia ca sunt panarame de oameni etc.? dar voi ma? voi nici 24~28 de ani nu aveti, bat la pariu asta si deja trageti niste concluzii de parca a`ti fi mai intelectuali domnle`. Ar trebui sa va pup in fund pe toti? mai precis sa fiu un pupincurist. Uite ca nu sunt!
    Sunteti increzuti si nu o sa ajungeti nicaieri. Sincer, m`am scarbit sa vad toti „bloggerii” ca scriu cu „ţ” „ş” si asa mai departe , deontologi ce mai sunteti!
    Campanie de cacat! Pana si voi cei din capanie sunteti prosti ma! Nici liceul nu l`ati terminat unii dintre voi si deja sunteti maturizati si ganditi „atat” de bine ….va zic eu ca NU, nu ganditi deloc bine, poate in lumea voastra, in blogosfera vostra! Am si eu blog si sincer nu ma cred mare blooger , nici nu vreau , putin imi pasa daca imi citeste cineva blogul sau nu. i do not care!

    „Traim in romania si asta ne ocupa tot timpul” (am scris romania cu „r” si nu cu „R” pentru ca asa am vrut eu si astept acuma sa zica toti ca sunt un prost!)

Lasă un răspuns

