Servicii oferite de Trilulilu

Îmi place foarte mult noua facilitate de la echipa Trilulilu pentru utilizatori, defapt îmi plac în mare parte serviciile oferite de ei. Pentru început îmi place cea cu înregistrare via webcam atunci când vrei să uploadezi un videoclip de exemplu, este mult mai uşor pentru a face de exemplu un VideoBlog fără a downloada un program de înregistrare sau a apela la alte servicii. În mare parte, de când sunt utilizator acolo, am fost mulţumit de toate facilitaţile pe care le oferă vizitatorilor, şi nu numai. Un alt motiv pentru a rămâne un vizitator şi un user fidel, este acela că oferă recompensă în diferite chestii celor ce participă la vizualizăile videoclipurilor şi altor fişiere din reţeaua Trilulilu. Aştept versiune de design cea nouă, deoarece din câte ştiu, template-ul este momentan în varianta beta, se şi observă deoarece viteza de încărcare a paginii este mai redusă decât cea a unui template simplu şi nu prea complicat în index.

Un alt motiv este că ce găsesc caut, aştept şi o nouă facilitate care se referă la permiterea unui posibil vizualizator de fişier downloadarea fişierului respetiv într-un mod gratuit.

Acesta ar putea fi considerat un post ce se referă la preferinţele mele, şi o sugestie că nu ar trebui să evitaţi acest serviciu. Şi în plus, lăsând laoparte YouTube, Trilulilu e făcut de către noi, românii.

Etichete: , , , , , , ,

6 răspunsuri to “Servicii oferite de Trilulilu”

  1. Tzukune Says:

    Intradevar, este un serviciu bun trilulilu, dar sunt altele mai bune sau de fapt erau.

    De exemplu adoram veoh cand l-am descoperit, dar se pare ca nu mai este accesibil in Romania, desi daca esti putin inteligent inca mai poti intra pe veoh.

    De asemenea mi-a placut megavideo foarte mult si inca imi mai place, dar ma enerveaza ca au pus limita la vizualizarea clipurilor.

    Sunt multe siteuri de video/audio streaming, dar depinde ce cauti. Eu, in general, caut anime pe ele.

  2. SteeL Says:

    Trilulilu, in afara faptului ca detin un design superb. Servicile nu sunt incredibile.

  3. melissa Says:

    Si eu sunt multumita de trilulilu. Daca ar accepta si format .avi as fi si mai fericita!

  4. iulys Says:

    de ce nu mentionezi ca sterge fisierele:(
    mi-au sters jumatate din videoruile uplodate pe site:(

  5. FlaviuuS Says:

    Exista si youtube romanesc , unde poti downloada o melodie/video la 10 minute , http://www.you-tube.ro .
    Cat despre trilulilu , nu stiu ce sa zic , sunt decenti , adica au o gandire , daca fac ceva , o fac bine sa nu o fac deloc . 🙂

  6. Danniel Says:

    Si mie imi place trilulilu, mult mai mult decat youtube.

Lasă un răspuns

