De ce să te mai duci la şcoală ?

O întrebare pe care mi-o pun întotdeauna ” De ce să mă duc la şcoală „. Uneori m-am gândit că este necesar fiecăruia şi este pentru educaţia noastră, însă în ziua de azi prin aţi trimite copilul la şcoală se înţelege să vină acasă bătut. Nu mi s-a întâmplat mie personal, dar în ultima vreme s-au întâmplat evenimente de genu în şcoala mea. Şi când mă gândesc ce-o fi în capul unui părinte atunci când primeşte telefon de la şcoală că băiatul lui este la spital, cu, de exemplu, mâna ruptă din cauza unui conflict cu prietenii / sau alte persoane din şcoală. Cum am zis şi în postul ăsta din ce în ce mai multe evenimente negative se petrec în incinta şcolii, şi până în prezent nu s-a făcut nimic în legătură cu acest lucru. N-am păţit nimic în şcoală de când sunt, însă prieteni / colegi au păţit multe şi chiar m-am gândit la lucrul ăsta şi mă gândesc cum de nu se face nimic în legătură cu acest lucru.

Cred că aproximativ 60% din cititorii şi vizitatorii acestui post ve-ţi zice că suntem trimişi la şcoală cu scopuri educaţionale, însă nu ştiu cum se întâmplă pe la voi, la mine nu sunt incidente des, şi totusi, sunt…

Etichete: , , ,

11 răspunsuri to “De ce să te mai duci la şcoală ?”

  1. constanteanu Says:

    scoala este buna ! .. iti dezvolta vocabularul si astfel esti citit 🙂 intelegi? daca esti prost nu o sa te citeasca nimeni pe blog 🙂 .. la asta ajuta scoala:)) si la orice meserie la fel .. daca esti prost nu se uita nimeni la tine

  2. Pinky Says:

    Incidente sunt… dar scoala e un drept, nu e o obligatie.

  3. loto-premii Says:

    eu ..de exemplu … acum pe final de semestru ma duc doar ca sa joc carti =))

  4. SteeL Says:

    E ok la scoala zic eu

  5. TheBes7 Says:

    Majoritatea elevilor fac scoala deoarece parintii lor vor asta ( respect pentru ei ), altfel.. nimeni nu s-ar interesa de educatia lor.

  6. Spaic Says:

    Eu fac scoala ca sa fie facuta ca sa pot intra la facultatea de informatica:D

  7. Marius Says:

    Te uiti prea mult la stirile PROTV de la ora 5!

  8. Andrei Says:

    Marius, nu ma uit la stiri, dar uneori se mai intampla si pe la mine prin scoala, si din cand in cand mai vad si pe la televizor

  9. alexxutzu Says:

    Pai te duci la scoala sa inveti sa injuri, sa faci combinatii, sa chiulesti, sa violezi si sa bati. Doar asta este viitorul romanilor nu? 🙂 Oricum se face degeaba scoala….

  10. FlaviuuS Says:

    Scolile au scop educational , ca nu isi indeplinesc scopul e altceva .Bataile in scoli sunt dealtfel o greseala , scoala nu educa copii prea bine in acest sens , ei nu stiu cum sa reactioneze , si reactioneaza violent .

  11. alexxutzu Says:

    corect, deci nu faci nimic bun la scoala…asta-i concluzia 🙂

Lasă un răspuns

