Nici gând de recunoştinţă…

Mă refer la munca unui designer atunci când îşi rezervă câteva zile în realizarea unei teme wordpress ca de exemplu şi nu numai. Realizată şi apoi distribuită în varianta premium şi distribuită pe internet cu bani iar apoi o vezi pe ” n ” siteuri, chiar dacă nu este platită, şi da, chiar nu este greu să intri pe un forum de warez şi să iei link de download pe gratis. Mă gândesc acum, oare cel ce ” fură ” acel template şi-l foloseşte ca pe temă principală pe respectivul site, ştergând copyrighturile din footer nu se gândeşte la munca depusă în creerea temei respective…? Poate că unii ve-ţi întreba de ce o distribuie cu plată, eu unul înţeleg, acel preţ semnifică munca depusă de către designer în creerea respectivei teme, şi trebuie să tratăm ca atare, adică, din ” n ” teme wordpress gratuite nu poţi să-ţi alegi una pe placul tau ?

Cum a zis şi Dany credeţi că totul e uşor ? Unii cred că totul e uşor, o temă wordpress mă refer la design şi codare se face într-un minut pentru ei, nimic nu e greu.

4 răspunsuri to “Nici gând de recunoştinţă…”

  1. Tzukune Says:

    Ei bine… ai dreptate! Si eu facusem asta la inceput si apoi mi-am dat seama ca creatorul temei a depus efort pentru a creea tema pe care o folosesc.

    Cum pot downloada gratuit de pe warez ca sunt tare curios?

  2. Crusher Says:

    Nu-mi place tema asta : D. Nu-mi plac temele si cei care folosesc tagul „more” excesiv. ((ca fapt divers))

  3. ProBlogger Says:

    Ai mare dreptate, munca in vant

  4. SteeL Says:

    Da poate te refereai la mine ca ai citit la ceostoy, dar am dat drepturile si la autor.

    Naspa tema !

Lasă un răspuns

