Îmi cer scuze…

Ar trebui să am un motiv anume ? Da… parcă am şi un dăla. Îmi cer scuze deoarece v-am tot zăpăcit în ultima vreme cu schimbatul temelor, uneori îmi placea la început iar după îmi dădeam seama că nu mă reprezintă. Nu cred că o să schimb tema în următoarele luni, se pare că voi rămâne la asta, poate o s-o modific însă nu o voi înlocui. Mă gândesc la o variantă pe albastru, deoarece este liniştitor, însă până când n-o să-mi fac monitoru nu am ce să fac. Îmi cer scuze că n-am mai scris în ultima vreme deloc deoarece am fost uneori ocupat din cauza şcolii, alteori a trebuit să scriu şi să învăţ căte ceva în timpul de după şcoală pe care înainte îl petreceam mult mai mult la calculator sau afară.

Nu ştiu de ce, dar parcă numai am idei, defapt am foarte multe idei, însă nu sunt în temă cu blogul meu, deoarece este unul personal, reiese că ar trebui să-mi scriu lucruri de prin viaţa personală şi parerea mea în legătură cu un anumit lucru. Poate o să-mi schimb tema genului, nu mă refer la acel template, poate o să-l combin cu alte genuri de bloguri, să nu fie doar personal. De ce? Unii vă întrebaţi ? E foarte greu să scrii atâta la un post, nu poti să scrii scurt şi la subiect la un anumit articol deoarece reiese că n-ai imaginaţie şi părerea ta reprezintă doar 3 rânduri.

Sper să mă citiţi şi în continuare, să-mi comentaţi articole doar cu comentarii în legătură cu părerea personală, nu doar din dragul de a comenta. Vă mulţumesc mult că mă citiţi, si prin acest post aş vrea să văd şi eu cine mai trece din când în când pe acest blog…

Etichete: , , , , , , , ,

11 răspunsuri to “Îmi cer scuze…”

  1. Kronos Says:

    Eu o sa te citesc in continuare!

  2. Marius Says:

    Ai sa scrii cand ai sa stii ca ai ce si ca poti 🙂

  3. redandblue Says:

    nebuneala mare cu schimbatul temei , de fiecare data cand intru zic ca am gresit adresa 😀

  4. BeRightBack Says:

    Mi se pare ca te intereseaza prea mult ce cred altii despre tine.. de fapt despre blog. :)) Adica.. scrii cat iti vine, si cat stii, n-are rost sa te lungesti pe 2309 de randuri daca tu ai de prezentat doar 2-3 idei. Eu trec pe aici ;;)

  5. Perfu Says:

    Dude te citeste lumea , dar pe viitor sa incerci sa te gandesti la o tema sa ramana 🙂

  6. Mircea Popescu Says:

    Un post de pus in rama, ce mai.

  7. Catazx Says:

    Eu te citesc intotdeuna,nu ma intereseaza daca se schimba tema 😀

  8. Ndrey Says:

    LAS`O PASTA!

  9. Andrei Says:

    Multumesc mult…

  10. ProBlogger Says:

    Arata bine tema, simpla si eficienta, dar parca albastru ar merge mai bine, e prea aprins nuanta de rosu din header.

  11. AkuKu Says:

    da invo,.. ai cam schimbat temelem dar asta e cea mai faina 😉

Lasă un răspuns

