Cum se răspândeşte un lucru

Şi nu e prima dată însă eu personal m-am săturat să văd un lucru pe o mie de bloguri şi siteuri. Când văd de exemplu un videoclip pe foarte multe siteuri pe care le citesc şi peste care dau în momentul respectiv îmi vine să înnebunesc. Până şi la teveu văd numai lucruri dăştea, nu numai pe bloguri/siteuri aşa că nu le înteleg rostul acestor posturi în care se afla un lucru pe care-l văd pe n siteuri.

Prima dată este cu Dan Diaconescu
atunci când este aruncat în tomeron de un anumit ” Tolea „, şi ce ? dă-l naiba, ăla chiar merită asta şi are merita o răzbunare din partea unuia despre care a vorbit pe OTV. Dar chiar nu înteleg, să vad videoclipul cu asta pe 1000 de bloguri, pe care le citesc şi chiar mă stresează asta, că normal, dacă eşti blogger citeşti şi tu mai multe bloguri, dar când vezi că pe toate blogurile pe care le citeşti vezi videoclipul ăsta rămâi ţapăn. Şi nu este doar asta, a mai fost şi videoclipul cu nebunii` ăia care mergeau pe contra-sense pe o autostradă care deasemenea l-am văzut pe ” n ” bloguri. Dacă ar fi un blog de comentator aş mai întelege însă când eu ştiu că este un blog serios mă dezamăgeşte într-un fel. Hai mai înteleg, vorbeşti despre respectivul subiect puţin şi la sfârşit pui videoclipul despre care ai vorbit dar nu scrii la titlu ” Dan Diaconescu în tomberon ” şi în context să pui doar embed de la videoclip.

Nu mă luaţi în nume de rău
, însă mi-am spus doar părerea pe care o am, nu sunt mulţi de aceeasi părere cu mine însă chiar nu-mi plac chestiile de genu.

Etichete: , , , , , ,

8 răspunsuri to “Cum se răspândeşte un lucru”

  1. SteeL Says:

    De acord cu tine

  2. Catazx Says:

    Pe mine nu esti nervos,nam pus videoclip :))

  3. Andrei Says:

    N-am zis c? sunt nervos pe mine, mi-am zis doar p?rerea în leg?tura cu asta

  4. Spaic Says:

    Sunt de aceeasi parere cu tine, si eu ma simt aiurea cand vad la fiecare acelasi lucru… incep sa ma enervez si inchid opera sau stau la mine pe blog unde stiu ca am diferit si imi revin…

  5. Ramirez Says:

    Da, intradevar asta este..

  6. redandblue Says:

    ai dreptate , dar fiecare vrea trafic cat mai multe 😉

  7. Perfu Says:

    Hai dude numai fii nervos ca isi trage omu videoclip pe blog . Trafic inseamna lovele dude incearca odata sa ma asculti si ai sa vezi ca o sa iti fie de bine 🙂

  8. grapefruits Says:

    Buna Andrei.
    Multumesc pentru comentarii pe blog; un lucru nu am inteles…te-ai exprimat intrun din mesaje astfle deparca m-ai cunoaste. Eu nu am scris despre Diaconescu si Tolea…dar am intampinat aceasi problema pe diferite bloguri…:) frumos si blogul tau…poate facem schimb de linkuri 🙂

Lasă un răspuns

