Mozzila Firefox vs Internet Explorer

De mult m-am gândit să fac un astfel de post, un post intitulat ” Mozzila Firefox vs Internet Explorer „, nişte materiale în principiu de promovare Mozzila Firefox. Cu această ocazie, particip la concursul organizat de puştiulică şi de Teleleu. Trebuie să aduc argumente pentru faptul că nu-mi place Internet Explorer.

Nu pot să zic că-l urăsc, deoarece am un fel de admiratie creatorului, deoarece, a necesitat destul de multă muncă pentru facerea lui. Nu-mi place deoarece viteza de încărcare este foarte mică şi acele taburi se încarcă cam greu. Din simplul fapt că unele siteuri/bloguri nu funcţioneză aşa cum trebe, mă refer la template-uri, deoarece se văd foarte prost, poate şi din cauza rezoluţiei folosite în Internet Explorer. Designul nu este unul foarte ingenios, este foarte perfecţionist, fapt ce determina o viteză de încărcare foarte proastă. Din aceste fapturi reiese că nu folosesc alt browser decât ” Mozzila Firefox ” deoarece este specializată în domeniul acesta. Îmi place Mozzila Firefox deoarece se încarcă foarte repede şi designul este unul simplu. Mozzila Firefox este în mare parte mai softisticat si foarte uşor de utilizat, pluginurile care sunt foarte multe, ajută un utilizator al acestui browser să aibă la îndemână mai multe facilitaţi cu care poate naviga mult mai uşor şi mai modern. Internet Explorer face şi o mare diferentă în vizualizarea anumitor siteuri, deoarece se văd foarte prost, cine ştie poate o fi şi din cauza rezoluţiei cu care Internet Explorer a fost conceput. În concluzie Mozzila Firefox este un browser mai bun, deoarece furnizeaza facilitati multe şi ajută la navigare, Internet Explorer n-are nicio şansă în lupta celor mai bune browsere.

Pentru a vedea materialele pregătite de mine, continuaţi citirea articolului mai jos.

Mă scuzaţi deoarece nu am putut să întorc imaginea, vizionare plăcută.

Vă rog să salvaţi imaginea în calculator deoarece se vede prost dacă o deschideţi normal, şi… pentru cine nu ştie aceea vulpe reprezintă logoul ” Mozzila Firefox „.

Etichete: , , ,

19 răspunsuri to “Mozzila Firefox vs Internet Explorer”

  1. Ndrey Says:

    filmu nu merge

  2. Catazx Says:

    Mda esti bun la desen

  3. Ecasty Says:

    intr`adevar filmul nu prea mere dar desenul ma uimesti 😀 stiind cum desenezi la sc 😀

  4. AkuKu Says:

    mai invo mai, dar vad ca ai inceput sa dai cu concursurile in noi 😉 glumeam imi place desenul 😀

  5. Catazx Says:

    Filmu nu merge pt. ca iti trbe cont

  6. Tzukune Says:

    Andrei te sfatuiesc sa-ti hostezi in alta parte clipurile pentru ca nu are toata lumea cont pe bioget si nu cred ca cineva isi va face cont doar pentru a vedea un clip… eu unul nu!

    Nu pot spune ca ai spus prea multe des pre Mozilla, dar e bine si asa. Ai grija la exprimare… uneori folosesti feminin unde trebuie sa folosesti masculin!

    PS: Daca particip eu nu vei mai avea nicio sansa la concurs!

  7. Pu?tiu Says:

    @Tzukune participa cine nu te lasa, si Andrei pune filmul in alta parte youtube, trilulilu ca nu o sa imi fac cont doar pentru un film

  8. Andrei Says:

    S-a rezolvat cu videoclipul

  9. BeRightBack Says:

    Foarte reusit desen, felicitari!! 😀

  10. kesepian Says:

    Great work, mate!

  11. +gw.¬Andr?Y™ Says:

    Numele : Mozilla
    Incorect : Mozzila :))
    asa bai

  12. Andrei Says:

    Mul?umesc kesepian ?i laura…

  13. Perfu Says:

    @Andrei – Oau Andrei tu ma uimesti iar cu schimbatul temei :))

    Cat despre desen am numai cuvinte de lauda 🙂

  14. Marius Says:

    Te pricepi la desen 🙂

  15. ProBlogger Says:

    @Prefu Uneori e bine sa incerci ceva nou 😛

    Frumos desen, chiar ai talent.

  16. Andrei Says:

    Eu tot nu pricep ceva, ce a?a greu când ai un model în fa??, necesit? doar pu?in timp ?i e ca nou

  17. Duminica în blogosfer?! | Blogu' lui TheBes7 Says:

    […] ne zice despre Mozilla Firefox vs. Internet Explorer. PS: Se scrie […]

  18. Andrei Says:

    Am luat locu 2 la concurs, aveam nevoie de acei rami, n-am ce face cu acel banner, m-am mai muncit si ca bou degeaba…

  19. Spaic Says:

    eu raman la ideea si ma impac foarte bine cu opera…

Lasă un răspuns

