Una dintre fobiile mele

În acest post am să vă vorbesc puţin despre una dintre fobiile mele şi anume, mi-e frică să dorm singur. Din ce cauza ? Păi… nici eu nu ştiu însă un lucru ar fi sigur, nu pot scăpa de ea. Cine ştie… ? poate o fi din cauza filmelor horror pe care le văd foarte des… poate o fi din cauza ciudăţenilor pe care le văd vineri seara pe Discovery, case bântuite, fantome şi aşa mai departe, un lucru care nu poate fi descoperit de mine. Chiar dacă ştiu că nu există demoni, fantome sau alte ciudăţenii, nu pot scăpa de toate visele pe care le am zilnic. De fiecare dată când dorm singur mă bag pe sub pernă, mă acopăr cu plapuma şă nu cumva să ma vadă fantoma dacă vine prin vizită. Fobia asta o am de când sunt mic, nu am încercat niciodată nimic pentru a-mi învinge frica asta, însă, aştept câteva sfaturi, şi să nu veniţi cu chestii de genu ” să fac Bungee Jumping, să mă arunc de la etaj ” sau alte chestii.

Asta, ar fi un exemplu de fobie care-mi aparţine. Mai sunt zile în care nu visez chestii de genu însă cel mai des astfel de lucruri se întâmpla. Nu am prea multe fobii, sau poate că am, asta e singura, principalele mele fobii sunt ” frica de insecte „, ” frica de întuneric „, ” frica de înălţime ” şi aşa mai departe. Cine mai vrea poate să o facă, să raspundă la acest mesaj printr-un post pe blogul personal cu titlul : ” Fobia mea principala „.

Etichete: , , , , , , , , , , ,

10 răspunsuri to “Una dintre fobiile mele”

  1. lulu Says:

    si mie imi e frica cel mai mult de insecte …in special de albine

  2. SteeL Says:

    Mie frica mie frica sa dorm singurica :)) !

    Vorbeste cu un doctor;)

  3. Tzukune Says:

    Pai eu nu as putea sa zic despre o fobie principala pentru ca nu am fobii… poate mi-e frica de serpii, dar si asta foarte putin…

    De fapt, am o frica mare si aceea este frica de Dumnezeu, in rest nu mi-e frica de nimic!

  4. scurte! - SteeL Blog Says:

    […] povesteste ca ii este frica sa doarma singur. “Mie frica mie frica sa dorm singurica”[detalii aici] -Marius ne explica cum moda este identica in toata timisoara. ” Asa este si va fi mereu […]

  5. TheBes7 Says:

    Fi dur amice! In viata trebuie sa reusesti oricand si in orice moment, treci peste acest lucru’.
    Si mie imi e frica de inaltime, dar duc la EXTREM acest lucru’. Am fost la varumiu la etajul 10, si nah.. am stat pe geam lejer si ma uitam in jos ca si cum as fi privit de la 1 in jos. M-a luat ameteala, dar a trecut, am invis si frica asta. Mergeam si pe bloc ( etaju 11 :> ) daca trebuia.
    Mie intotdeauna imi place sa-mi duc friciile la extrem, sa trec in puii mei de ele si sa le rezolv odata. Asta’s eu :X:X.

  6. KrOnOs Says:

    Sincer si eu am aceeasi fobie
    Mi-e frica sa dorm singur!

  7. Catazx Says:

    SI eu am asa ceva de genu,……discovery asta ne omoara

  8. TheBes7 Says:

    Atunci nu va mai uitati pe Discovery. Si eu ma uit, dar .. e .. e previzibila emisiunea. Stii cand apare fantoma aia.. iti dai seama, si instinctiv pui mana la ochi sau iti bagi capul in plapuma. ;;)

  9. bere Says:

    si ce dreq faci we cum mai iesi la o bere sau sincer cati ani ai???;;)

  10. aLLinuTz Says:

    Patessc la fel numa ca eu dorm singur =)) [defapt cu catelu care sta la capatu patului :))] si la fel , cand sting TV , ma bag sub perna =)) , la fel sa nu ma vada =))

Lasă un răspuns

