Lx.ro revine în forţă

Da, prea cunoscutul webhosting oferit de cei de la lx.ro a revenit, acum cu o rapiditate şi mai multe facilitaţi. Am primit ştirea prin mail, deoarece, adresa mea de mail era inclusă în baza lor de date, mă refer la foştii useri. Am facut şi eu cerere pentru un cont ca să vad cum funcţioneaza. Dacă funcţioneaza lafel ca la site, ar fi super, deoarece viteza siteului este perfectă. Acest post îl recomand pentru cine are talent şi nu are cum să-şi facă un blog pe domeniu. Webhostingul este distribuit gratuit, lx.ro nu ştiu cum se va descurca pe viitor însă pentru început îmi place deoarece au revenit din nou, deoarece, înainte de câte ori aveam nevoie de hosting gratis apelam la ei şi eram mulţumit de serviciile oferite de ei. Aşa că cei de pe blogspot, wordpress sau alte platforme eu vă recomand să vă faceţi un blog pe lx.ro. Pentru cei ce nu ştiu cum se face, vă las aici un mail pentru a mă contacta deoarece vă ajut cu cea mai mare placere. [ invo4u@gmail.com ]

Serviciul de Gazduire Gratuita a trecut in ultimele luni prin mai multe etape de upgradare succesive.
LX a mai avansat o treapta pe scara evolutiei si va continua sa o faca in permanenta pentru ca filozofia care sta la baza acestui serviciu este de a oferi o mana de ajutor ‘de la webmasteri pentru webmasteri’.

Etichete: , , , , ,

5 răspunsuri to “Lx.ro revine în forţă”

  1. Renegatul Says:

    Da foarte tare LX am avut si eu situri mai demult la ei si chiar am fost multumit .

  2. Catazx Says:

    Mi0a venit sa vomit cand am vazut articolul :)) lol lx n’forta :)) nice 🙂 dar acum accepta uzeri ?

  3. Ndrey Says:

    Nu imi place skinul tau.

  4. k1zeR Says:

    da stiu lx > all !

  5. Developeru Says:

    mai sa fie

Lasă un răspuns

