Sperantă moare ultima

scris de catazx…

Ca sa il ajut pe prietenul meu,Dark Prince,pentru a participa la
concursul organizat de SteeL , trebuie sa intru si eu 😀 . In acest concurs poti castiga 1 domeniu .ro

As vrea un domeniu .ro in primul rand pentru ca domeniu meu , catazx.net expira in 2oo9 peste 10-11 luni parca si a vrea sa am “viitorul blogului” rezervat 😀 , in al doilea rand pentru ca sunt ROMAN si suna mai “fain” catazx.ro 🙂 . Daca am inteles bine domeniu e pe viata {si mai bine} asa nu trebuie sa imi mai fac griji ca imi expira domeniu sau altceva de el :p . Totusi am inteles ca Google nu indexeaza bine domenile .ro :-/ , e o minciuna ! Nu le indexeaza pentru ca are ceva site-ul respectiv ! Asa ca,nu mai astepta,cheamati un prieten si intra si tu la concursul lui

Mii de “Mersi,prietene” lui Invo4u

4 răspunsuri to “Sperantă moare ultima”

  1. Catazx Says:

    Thanks

  2. Kronos Says:

    Sper sa castigi tu 😀

  3. Catazx Says:

    mersi Kronos 🙂 , iau lecti de la tine :> daca tot ai .ro :>

  4. SteeL Says:

    Participant activat!

Lasă un răspuns

