Cea mai ghinionistă zi

Da, oficial, azi este cea mai ghinionistă zi, specific, din viaţa mea, din ce motive ? Păi ar fi mai multe însă o să le enumar doar pe cele principale. Şi vreau să-mi răspundeţi printr-un comment, dacă stiţi, care a fost cea mai proastă si ghinionistă zi a voastră. Nu numai printr-un comment, puteţi lua acest post ca şi o leapşă, aşa că dacă aveţi o asemenea zii nu ezitaţi să luati aceast post. Poate că unii sunteţi nerabdatori să aflaţi motivele, o să enumar doar trei.

Primul motiv este : Neavând ce face, ies pe afară să dau puţin cu nişte petarde, bag eu prin curte, prin burlane, arunc pe casă peste tot, ce-mi trece mie prin cap ? să bufnesc o petardă în aer, zis şi facut, iau petarda, îi dau foc, iese fum mult, eu o ţin şi când sunt pe punctul de a aruncao, puff, îmi bufneşte-n mână. Voi o să credeţi că doar am auzit ceva prin timpan, însă acum degetul cu care am aruncat petarda, defapt, doar partea din jurul unghii este acoperita de doua bube, mdeah… ce poate fi mai rău ca asta ? în fine ma duc repede în casă, dau rapportu pe messenger şi mă duc să bag mâna-n apă rece. Acum, nu mă mai doare ca la început, şi totuşi, chiar dacă nu fac nimic tot se simte ceva pe acolo usturând, şi scriu cu încetinitorul deoarece, este degetul principal cu care tastez…

Un al doilea motv : Se intampla cu 10 minute înainte de postul acesta, stau ca blegu plictisindu-mă pe messenger cu prieteni şi bineînteles, cu un compas in gură. Stând aşa de-a moaca, simt ceva tare-n gură, fac putin din gură să pice ce-i acolo, şi ce să vezi ca era, o jumate dintr-o măsea, care bineînteles era din cauza compasului. Mă uit puţin în oglindă să văd dacă mai am vreun dinte-n gură, şi da, era cariată şi primesc avertismentul de la sormea care zice că v-a pica toata măseaua. Eu ca de obicei îi zisei că pică din senin, doamne, te rog, indeamno pe blondă să nu citească articolul ăsta.

Un al treilea motiv : Este ultima zi din vacanţă, timpul a trecut prea repede, deabia aştept vacanţa dintre semestre, poate voi avea mai mult timp de joacă. Azi a fost o zi plictisitoare, chiar nu ştiu cum au trecut orele astea, e ora 20:16 si parca acum 1 minut mă trezi. Bine măcar că nu facui nicio temă, sper ca mâine să nu facem pregatire şi să nu facem nicio oră, şi ca în urmatoarele zile o să fie grevă. O zi ghinionistă deoarece era să-mi sparg capul de marginea patului jucăndu-mă cu varumiu ( 1 an jumate ) bine măcar că pana in momentul ăsta imi trecu durerea.

Cam ăstea sunt motivele care ma fac să cred că aceasta este cea mai ghinionistă zi din viaţa mea.

Etichete: , , , , ,

7 răspunsuri to “Cea mai ghinionistă zi”

  1. melissa Says:

    🙂

    Am aterizat pe blogul tau, uitandu-ma printre participantii concursului go4it…
    Serios, ai 13 ani? Ma mir, pentru ca sunt placut impresionata sa vad un pusti preocupat sa scrie citet si cu diacritice limba romana. Felicitari!
    Sa fie si eu on in acest on… ma amuzat patania ta cu petarda 🙂 Eu am patit-o cam tot in jurul varstei tale. Doar ca era primavara sau chiar vara afara… gasisem o petarda in pantalonii de iarna care urma sa-i pun la „naftalina”. Si, casa in care locuiam atunci era compusa din camere vagon (intri din camera in camera), si aprinsesem petarda, dar pana sa ajung afara imi plesnise intre degete. Si acuma dupa f. multi ani imi amintesc cu exactitate momentul… e groaznic, ce sa spun.. de atunci am o fobie pentru petarde, si daca le aud la distanta baga sperieti in mine. Tare m-am bucurat cand am auzit ca le interzice… dar, spre disperarea mea le-au interzis cu vorba, in fapt inca se vand ca painea calda pe sub masa…

    Ps: Succes la concurs si pe mai departe!

  2. Mihaita Says:

    Nu vreau sa fiu r?ut?cios, dar ti-ai f?cut-o cu mâna ta. Nu ?tiu ce cautai cu petarde, mai ales pe 4 ianuarie. Nu în?eleg de ce vroiai s? pocneasc? petarda aia chiar în aer, în fine… Am si eu prostul obicei pe care îl ai tu compasul, dar eu ma joc cu un pis cu capac :P.

  3. Andrei Says:

    @ Mih?i?? : Mih?i??, asta ?tiu, mi-am facut-o cu mâna mea, când am ceva în minte nu m? las pân? nu-l las neîmplinit. Era s? zic ceva specific românilor dar m? ab?in, m? refer la o expresie.

  4. kesepian Says:

    Ghinion a fost când in ziua când trebuia s?-mi legalizez actele la notar, mi le-am ?i pierdut: certificat ?i buletin… ?i în câteva zile expira termenul pentru depunerea dosarelor.

  5. Mihaita Says:

    Acum am observat greseala 😦
    *pix

  6. Tzukune Says:

    :)) Scuza-ma ca rad, dar nu pot sa plang… si eu am patit-o de 3 ori cu petarda si stiu cum e, dar stiu ca a treia oara a fost magic. Nu mai fac asa ceva.

    E grav daca ai deja dinti cariati la 13 ani… eu am 17 ani si nu am niciunul cariat, dar nu sunt nici asa de albi cum ar trebui sa fie. Daca as ramane fara dinti cred ca as innebunii!

  7. BeRightBack Says:

    Si eu mai stau cu compasul in gura/mana deobicei. :)) Si nu scap fara sa-mi intep un deget, sa-mi trag o zgarietura zdravana pe fata.. :))

Lasă un răspuns

