Adunate de prin blogosferă

Da, se pare că a venit şi ziua asta, de Duminică. Parcă mai ieri eram la şcoală şi-mi luam adio de la toţi colegii şi le făceam tot felul de urări, ce repede mai trece şi timpul ăsta. Cât de repede au trecut aceste două săptămâni, parcă această vacantă ar fi weekend. Mâine o să intru în clasa jegoasă şi mă voi plictisi aproape toată ziua. Ce-am facut eu toată vacanta ? Pai, mai pe scurt, am lenevit, ca doar de, deaia e vacanţă. Aş vrea să fiu generos şi să promovez articolele ce mi-au placut în decursul ultimelor zile de vacanţă. Nişte scurte de la mine, şi nişte luni de pe la bloggeri.

Mâine incepe scoala, lucru ce mă dezgustă total, însă, nu mă mai enervez cu nimic deoarece ştiu că nu pot face nimic în legatura cu acest lucru.
Timpul trece repede, ce mi-aş dori să tin timpul în loc, însă este imposibil.
Blogosfera
TheCrazyest ne spune reţeta succesul vedetelor de peste noapte, aici.
Tzukune îşi face anunţarea în blogging cu un calculator nou, aici.
GrafsS se mândreşte cu tema cea nouă, foarte tare, felicitari, mai multe aici.
Alinush ne prezintă un adevarat talent în desen, vizualizaţi videoclipul aici.
Enjck ne vorbeşte puţin despre dezamagirile vieţii.
Laura ne-a facut să citim seara de decembrie, citiţi, citiţi şi iaraşi citiţi, episodu I, II, III, şi bineînteles IV care este şi ultimu.
Crusher se mândreşte cu tema lui, bestiala, felicitari, mai multe aici.
Constănţeanu ne arată un drift printre autobuze, vizualizaţi aici.
Dudă realizează şi el scurtele ca-n fiecare duminică.
Valentin a câstigat camera foto la concursul organizat de Trilulilu, felicitari, mai multe aici.
Marius ne prezinta formula idului cocălaresc, deseori este întalnită într-un id de cocalar/cocalară
KomaK ne arată cum este un revelion de vis

Gata cu scurtele/lungile, să ne auzim cu bine pe blog, şi baftă bloggerilor în continuare…

Etichete: , , , , , , , , , , , ,

8 răspunsuri to “Adunate de prin blogosferă”

  1. eNjck Says:

    thanks for link :d/

  2. Alinush Says:

    eNck, mai traiesti disperatule?

  3. Crazy Man Says:

    Mersi gcayzerule

  4. Tzukune Says:

    Multumesc pentru link si pentru cateva lungi bune de citit…

    Si mie mi s-a parut ca a trecut repede vacanta asta! Debia astept pe cea dintre semestre care va trece si mai repede, dar macar am ocupatie pe noul PC.

  5. komAk Says:

    Nu-mi aminti de scoala..m-am trezit azi pe la 3..chiar trebuie sa ma duc ?!
    PS: mersi de link 😛

  6. BeRightBack Says:

    Multumesc ca ai citit >:D< .

  7. palconi Says:

    Multumesc de urare 🙂

  8. Crazy Man Says:

    Mersi pentru link si ca citesti si pe la mine… 😀

    Vezi ca la primu link ai pus doar nume, mai trebuie .com 😀

Lasă un răspuns

