Un curent numit : “ muzica ”

Prin acest articol particip şi eu la concursulorganizat de Blog.dric si Gogetit în care trebuie să vorbesc despre muzica care mă pasionează. Premiul este o chitară Hora Reghin foarte frumoasă pe care mi-aşi dorio foarte mult. Despre concurs trebuie să zic că este o reuşită, premiul este perfect pentru cei ce preferă muzica în special cea cântată cu chitara inclusiv eu.

Muzica face parte din mine, fără muzică simt că nu pot trai, pot zice, că muzica face parte din mine. Nu ascult orice fel de muzică, sunt un mare ascultator al muzicii cântate de artişti nu prea cunoscuţi de catre mulţi romăni ( ma refer la manelişti ). Lăsând laoparte muzica House, Trance sunt pasionat şi de genul nu prea răspandit şi anume : Rock-ul. Sunt un împătimit al muzicilor cântate de Metalica si Nightwish. Unii ziceţi ca Metalica este o trupa trecută şi care nu mai are nicio legatură cu prezentul, însă asta e muzica adevarată, nu ceea facută doar cu ajutorul aparatelor de ultimă generaţie. Pe lângă faptul că Metalica cântă aproximativ toate melodiile LIVE, nu face playback ca alţi “ artişti ”. Îmi plac muziciile mai lente, gen “ Metalica – If nothing else matters ” deoarece pur si simplu mă ating la suflet, însemnând pentru mine o artă străveche care în ultimii ani s-a dezvoltat foarte mult. În decursul acestor ani işi fac apariţia foarte multe genuri muzicale, artişti care mai de care, însă mulţi fără voce. Nu oricine poate să devină artist, darul de a avea ureche muzicală nu-l daruieşte Dumnezeu ori şi cui, cu toate ăstea, puţini demonstrează că au acest dar primit de la Dumnezeu. Formaţiile mele principale de muzica sunt : ” Metalica, NightWish, Pink Floyd, Tiesto, Morandi, Tom Boxer „. Nu suport oamenii care sunt adepţi genului numit : ” manele ” însă nu discriminez pe nimeni, gusturile nu se discută, fiecare cu gusturile lui. Muzicile mele preferate care îmi ajung la inimă sunt : ” If Nothing else matters „, ” Right here waiting „, ” The Wall „. Uneori, muzica pe care o ascult mă întristeaza, dar în acelasi timp mă face să mă simt bine, senzaţia de parcă aş face Bungee-Jumping mă cuprinde, sunt în ale mele cand îmi ascult muzica mea preferată. Glasul domol care predomină aceste melodii mă face să fiu ceea ce sunt, să nu pretind ceva ce nu face parte din mine, mă face să cred că fiecare clipă trebuie traită.

Playlistul meu este întotdeuna plin de muzici, sunt un împătimit al muzicii, mi-ar place foarte mult să fiu deţinatorul unei chitare, chiar dacă nu ştiu nici să o ţin în mână voi învăta, că doar, nimeni nu s-a născut învăţat. Merită să încerc, chiar dacă nu am câstigat concursuri până acum, poate asta ar putea fi o încercare nouă, că doar, încercarea moarte n-are. Ştiu că nu o să am şanse de câstig, însa merită să încerc, chiar dacă nu am noroc la niciun concurs, gândul de a încerca în continuare mă cuprinde.

Etichete: , , , , ,

Un răspuns to “Un curent numit : “ muzica ””

  1. Inscrierile s-au incheiat! | Crematoriul lui Marius Says:

    […] AndreiBlog […]

Lasă un răspuns

