Mă enervează la culme

Mă enervează la culme bloggeri de fiecare dată când este o sărbătoare trebuie să umple blogul cu posturi de genul : ” Crăciun fericit „, ” La mulţi ani „, ” Paşte fericit ” şi aşa mai departe. Chiar nu înteleg rostul acestor urări, dacă tot eşti un darnic si totuşi vrei să faci o urare, ai putea adăuga în sidebar, e chiar aşa de greu să faci câteva modificări in sidebar ? Chiar nu înteleg ce-i place unui blogger când îşi umple blogul cu urări. Hai înteleg, ar putea face un articol normal, şi la sfarşit ar putea adăuga ceva de genu : ” PS : La multi Ani „. Nu cred că sunt singurul care urăste chestiile ăştea. Înteleg că este frumos să faci faci o urare însă nu chiar de fiecare sărbătoare, sau dacă tot insistă ar putea face chestia cu sidebar. Când intru pe majoritatea blogurilor pe care le citesc nu-mi vine să cred, ultimele 3 articole sunt legate doar de urări.

Tot aşa se întâmplă si cu posturile de la şcoala, ma refer la faptul că văd pe bloguri înainte de a lua vacanţă ceva de genul ” Ura, a venit vacanţa”, asta am vazut pe cel puţin 20 de bloguri, iar acum, azi, văđ pe un blog un mesaj de genu ” Se apropie şcoala „. Chiar nu înteleg unde işi are rostul un articol de genu, chiar credeţi că nu ştiu ca iau vacantă peste o zi, sau că incepe scoala peste 2 zile ? Asta se întămpla astazi, staţi să vedeţi mâine că este ultima zi de vacantă, toate că a doua zi începe şcoala. Chiar credeţi ca daca faceţi un post cu asta timpul se va da înapoi si va începe din nou vacanţa ?

Nu le înţeleg rostul acestor posturi, poate că sunt făcute doar pentru că un anumit blogger se află într-o criză de inspiraţie. Sfat : Aceste posturi nu trebuie să se afle pe un blog, poate că intr-un mass sau la status însă nu pe un blog.

Etichete: , , , , , , , , , ,

9 răspunsuri to “Mă enervează la culme”

  1. Perfu Says:

    Hai bre numai fii si tu asa de sukarit , mai face si omu putin seo in perioada sarbatoriilor numai fii si tu asa de rau 😉

  2. KrOnOs Says:

    Eu am pus pe blog cand a fost revelionul o urare si o poza!
    In rest nu prea pun asa ceva!

  3. constanteanu Says:

    pai .. nu au ce scrie .. si publica articole in prostie … cu la multi ani etc.

  4. Catazx Says:

    Ehh me nu se incadreaza in acesta gategorie :>
    eu doar dau massuri,nu si le scriu pe blog :))

  5. Scurte de duminica | eNjck`s blog Says:

    […] ne spune unul din lucrurile care le uraste cel mai […]

  6. Necunoscut Says:

    Blogurile parca se mai numesc si „jurnale online”. Deci, toata lumea are dreptul sa scrie ce vrea pe blogul sau. 🙂

  7. Andrei Says:

    Am zis ce m? enerveaz? pe mine personal, ?i care ar fi motivul s? nu citesc respectivul blog, nu am zis c? ar trebui s? nu scrie articole de genu, nu e treaba mea.

  8. Tzukune Says:

    Da… sunt de acord ca maine multe bloguri vor scrie ca a inceput scoala si ca a fost nasol sau nu mai stiu ce!

    Pe mine nu ma intereseaza altul pe blogul lui…. eu citesc numai articolele care mi se par interesante sau amuzante.

  9. komAk Says:

    Din cate imi amintesc (nu stiu cat de treaz eram :))) eu am facut un singur post pt revelion. Ma rog acuma daia e blog, fiecare scrie ce ii trece prin cap si ce vrea. Nu iti place nu il citesti. Dar ai dreptate, prea mult strica 😛

Lasă un răspuns

