Din ciclul : " de pe blog "…

Chiar dacă am avut o activitate mai redusă pe blog în ultimele săptămâni pe blog, să nu credeţi că m-am lăsat de blogging, poate că am fost ocupat uneori, poate că o fi din cauza sarbătorilor din acest sezon, poate că m-am ocupat şi de itPress stiţi cum e mai pe la început, trebuie să te ocupi puţin de el până îşi dă drumul. Cert este că nu am avut niciodata gândul de a lăsa baltă acest blog, se apropie şcoala şi voi scrie aproximativ 1 post/zi deoarece trebuie să mă mai ocup puţin şi de şcoala deoarece stau cam prost cu ea, nu stau prost, însa, cred că am note imense având în vedere că nu dedic nici 1 minut pe zi şcolii. Am vrut să-mi schimb tema în una care să mă reprezinte şi care să-mi placă in primul rând mie. Am decis să scriu cu diacritice din cauza unui sfat primit de la dudă, şi mi se pare mult mai bine, e mult mai specific românesc si dă un aspect mult mai frumos blogului. Chiar dacă mai am greşeli in cuvinte, acum o să fie mai rare deoarece scriu mult mai încet la tastatură şi voi fi mai atent atunci când scriu un cuvânt. Vreau să le multumesc celor care au fost mereu alaturi de mine şi anume : Catazx, dudă, robyn, steel, Alin, perfu, fursec, komak, constănţeanu, Marius, Tzukune şi lista poate continua. În ultimul timp mi-a scăzut activitatea pe blog, vizitatori au scăzut ( aproximativ 100/zi acum ) numarul comentariilor la un articol a scăzut. Datorită voua acum, am ajuns la numărul de posturi ” 73 ” si comentarii ” 566 „, şi prin postul acesta vreau să rămân recunoscător cititorilor şi în primul rând celor ce îmi comentează articolele. Vreau în al doilea rând să-i mulţumesc lui Robert pentru toate sfaturile si parerile pe care mi le-a dat.

De acum înainte o să încer să nu bag în seamă pe cei ce mă critică, dacă am supărat pe cineva acum este momentul să-mi cer scuze, şi asta şi fac : “ Imi cer scuze ”. Ştie că mulţi nu o să citeasca acest articol deoarece are o dimensiune mai mare, însă sper macar să trageţi puţin cu ochiul la amănuntele acestui post. Pentru mine un blog nu înseamna bani, cum mulţi inteleg asta, eu prin blog înţeleg un jurnal online, nu mă interesează daca alţii fac afacere din blog, scriu pentru mine nu pentru a scoate bani din AdSense. Uneori aş vrea să gândesc ca Dany însă ştiu că niciodată nu o să ajung ca el, alteori vreau să gândesc ca dudă însă ştiu că nu o să am niciodată o asemenea inspiraţie, alteori vreau să fiu ca Dojo să scriu ce am pe suflet, lista poate continua, însă niciodată nu vreau să fac din blogul meu personal un ziar online aşa cum o face zoso.

Cam atât aveam de spus, chiar dacă o să rămân fără vizitatori într-o anumită perioadă, eu nu o să mă las de blog, ţin să le mulţumesc celor care îmi comentează articolele, le rămân recunoscător si… “ le mulţumesc ”

Etichete: , , , , , , ,

9 răspunsuri to “Din ciclul : " de pe blog "…”

  1. TheBes7 Says:

    Înduio??tor articolul.. prieteni forever. xD!

  2. Marius Says:

    M-ai facut sa lacrimez!

  3. constanteanu Says:

    😉 ok domnu andrei 😛 sa te tii in continuare de itpress.. dar si de asta

  4. Catazx Says:

    Thanks man de linkulet 🙂

    Apropo de … . . . . TEMA e frumoasa,imi place,da un aspect a fost parca

  5. palconi Says:

    Bun articol, felicitari. 🙂

  6. SteeL Says:

    L-am citit. Si eu zic ca commenturile si articolele nu conteaza, conteaza sinceritatea care scri articolele. Nu ai commenturi nu te dezamagii, cineva te va citi mereu si este de ajuns.
    Cat despre zoso, este cel mai cunoscut blogger roman si totodata in felul lui de a scrie, este foarte comentat si vizualizat.
    Mersi ca m-ai scris pe lista 😉 :X

  7. Perfu Says:

    @SteeL – Blogul lui zoso este comentat atat pentru trafic cat si pentru ca este mai vechi prin blogosfera asta 😉

  8. Tzukune Says:

    Perfu are dreptate in legatura cu zoso.

    Cand ai nevoie de ajutor stii unde ma gasesti… ori pe mess, ori pe blog!

  9. komAk Says:

    O sa te sprijin mereu, pt ca am inceput exact ca tine. Am avut suisuri si coborasuri prin blogosfera si din fericire am rezistat. Sper ca si tu sa faci la fel, nu numai cu mine :P. Cat despre bani, te sustin in totalitate. La vladinho gasisem un post in care scria:”o sa renunt la blogging pentru ca am constatat ca am castigat destui bani din el”. huh ?!

Lasă un răspuns

