Particip la un concurs de bancuri

Azi, prin postul acesta imi anunt si eu participare la concursul organizat de PigeY, concursul are la baza cele mai tari bancuri, asa ca m-am decis si eu sa intru deoarece nu sunt proaste premiile si din simplul fapt ca imi plac concursurile. Am vazut ca multa lume se ea de el [ steel, pustiulica sau cum se numea ] insa eu n-am ce sa-i reprosez deoarece n-am avut conflicte cu el sau ceva de genu, ar fi ceva mullt mai frumos daca n-ar mai fi certuri in blogosfera, pigey veziti de blogul tau nu baga pe nimeni in seama, sfat ce-l dau tuturor. Sa nu o dau in off-topic, mai jos bancul :

Sotul pleaca la mare in concediu, urmand ca sotia sa ajunga si ea peste cateva zile. Ajuns la hotel, seara ii scrie sotiei sale un e-mail, dar scrie gresit adresa si mesajul ajunge la vaduva unui preot care decedase cu o zi inainte. Aceasta, dupa ce parcurge speriata e-mailul, scoate un urlet si lesina. Vrand sa afle ce a putut provoca lesinul, rudele se uita si ele pe monitorul calculatorului: “Draga mea sotie, am ajuns cu bine si tocmai m-am cazat. Totul e pregatit pentru sosirea ta de maine. P.S.: Vai, daca ai sti ce cald e aici!!”

Etichete: , ,

2 răspunsuri to “Particip la un concurs de bancuri”

  1. Ndrey Says:

    Beton bancu, prima oara cand l`am auzit eram pe jos de ras :))

  2. Catazx Says:

    SI eu

Lasă un răspuns

