itPress – Blog de informatii it

Nu ştiu cine m-a sfătuit, însă, cineva mi-a zis atunci după ce am câstigat concursul la SteeL, am cerut sfaturi printr-un mass pe messenger, desigur mi-au raspuns n persoane care mi-au zis că habar nu au, era ora 00:00 şi unii ziceau ca e prea tarziu. Da, parcă un anume Xpload mi-a dat această idee. Aşa că mi-am luat puţin liber de la alte treburi pe pc şi m-am apucat. Peste 3 zile urma să fie gata, am decis pe cine să iau pentru început in staff, bineînteles, dacă nu se vor ţine de treabă vor fi contactaţi pe messenger. Aşa că, cu două zile in urma acestui post, a fost creat itPress, un blog cu informatii it.

Pai ce să vă zic despre itPress, e un blog în care pe viitor vom scrie articole despre : jocuri noi aparute, informaţii it, componente recomandabile, ajutor pentru useri ş.a.m.d. Pentru inceput stafful este format din : Robynstein, Perfu, Andrei, Renegatul. Cine crede că este în stare sa facă parte din staff sa nu ezite să ma contacteze pe messenger la idul : ” just_invo4u „( recomandabil ) sau pe mail : ” invo4u@gmail.com „. Aşa că, enjoy this.

Etichete: , , , , ,

3 răspunsuri to “itPress – Blog de informatii it”

  1. Thew Says:

    Da,mi se pare destul de bun blogul,dar actualizeazal mai des:)

  2. SteeL Says:

    Ai uitat sa ma treci :(( :(( si eu sunt in staff

  3. KrOnOs Says:

    Mult succes cu el

Lasă un răspuns

