Cum s-a schimbat lumea

Imi amintesc si acum cum era inainte, cum ma rugam de maicamea sa-mi ia primul meu calculator, imi amintesc si acum un pentium 2 nu stiu mi se pare ca avea 16 mb placa video si 3 ram. Acum ma rog de maicamea sa-mi ia un ditamai calculator cu ditamai configuratii de care nu oricine si-l permite. Lumea s-a schimbat radical, tehnologia a avansat enorm, totul s-a schimbat din ceea fost si ce este acum, in prezent. Oamenii sunt astfel, numai sunt oameni muncitori ca pe timpuri, acum dai cu sapa`n cap unui om pentru a-ti castiga banul pe ” cinstite „. Sa nu vorbesc despre aparatele de uz caznic, pentru care, cu mai multi ani in urma un anumit ” cineva ” facea economii 1 an pentru a-si achizitiona un cuptor cu microunde. Imi amintesc si acum, cand eram mic, am desfacut o boxa pentru a vedea ceea ce contine, imi amintesc fix acum, avea doar o chestie deaia s-ai zic ” bas ” si 4 fire. Acum nici nu o mai deschid, claritatea cu care se aude acum la actuala mea boxa ( Creative ) nu cred ca ar mai conta sa o mai desfac, deoarece imi si imaginez ceea ce contine.

Lumea s-a schimbat enorm, acum 30% din populatia tarii mai are cei 7 ani de acasa. La fiecare colt de bloc vezi oameni distrusi care-si toarna-n sange numai prostii, cum se injura soferii nervosi la semafor si asa mai departe. Oamenii planetei s-au schimbat, tehnologia s-a schimbat, ce altceva mai ramane de facut ? Imi imaginez acum, daca pana astazi s-a intamplat ce s-a intamplat, oare ce se va intampla peste 20 de ani ? Oare vom avea masini pe baza de aer, vom trai pe alte planete ? Stiu, am imaginatie bogata, dar, cine stie poate gandurile mere vor deveni realitate.

Etichete: , , ,

3 răspunsuri to “Cum s-a schimbat lumea”

  1. Catazx Says:

    Life,RROMania 😐 pai frate Invo4u daca vom avea masini pe aer eu dor cu cainele :))

  2. Catazx Says:

    Apropro,daca vrei [poti face laspa din post

  3. SteeL Says:

    Prea multe, lepsi.

Lasă un răspuns

