Shht, avem aici cel mai tare forum

Stând puţin pe messenger, mai citind puţin statusuri si vizualizari de avatare, dau peste cel mai tare forum, de când sunt eu pe această planetă n-am mai văzut asemenea forum, pot zice ca este plin de useri, plin de tutoriale, designeri dintre cei mai buni din lume, aşa că nu vă sfiiţi să vă inregistraţi că nu pierdeţi nimic, din tot ce-am spus mai sus, totul este adevărat, însă ne cerem scuze că avem doar 8 utilizatori înregistrati, si 60 de postări, şi totusi, e cel mai tare forum. Ne dorim să ajungem mult mai sus, deoarece, la momentul actual suntem cei mai tari din lume. Mă refer la asta :

Deci vă rog să nu-mi subestimaţi forumul, e cel mai tare din lume ce stiţi voi … ? Link nu cred că vă trebuie, scrieţi pe Google cel mai tare forum si o să daţi de el. Cinste lu ăla care deţine un astfel de forum si un astfel de status, poate câştiga multa faimă si avere de pe urma acestui forum, să nu uit de toţi fanii din toata lumea, că doar e cel mai tare din lume nu … ?

Etichete: , , , , , , ,

7 răspunsuri to “Shht, avem aici cel mai tare forum”

  1. iulys Says:

    „mai citind pu?in statusuri” cum vine asta?

  2. Crazy Man Says:

    Esti rau si nu imi place asta din partea ta.. 🙂

  3. Andrei Says:

    Din lipsa de ocupatie, mai trag cu ochii pe la statusurile celorlalti:)>-

  4. robynstein Says:

    intr-adevar, cred ca ma bag si eu :)) doar e cel mai bun

  5. Perfu Says:

    Cel mai tare forum din lume :))

  6. Catazx Says:

    Luzeri :))

  7. KrOnOs Says:

    Hai ca-i tare
    Cel mai atre forum din lume

Lasă un răspuns

