Aglomeratie mare in statiunea Ranca

WTF ? N-a mai fost niciodata asemenea aglomeratie in statiunea.Ranca, pentru cine nu stie, sa se uite putin pe aici si-si va da seama despre ce vorbesc. Pai pot zice ca ma pot duce oricand acolo deoarece este la 18km de orasul unde locuiesc, insa azi ( 26 decembrie ) garantez 100% blocaj in trafic, circulatie bara la bara, nu am reusit nici sa ajung pana la Releu, in sezonalele trecute mergeam fara problema pana aproape de statiune. Hai inteleg, ar trebui sa fie plin de gorjeni deoarece este statiune din gorj, insa maxim 6 masini vazui acolo de gorj, majoritatea erau de Valcea, unele de Bucuresti, Arges, DJ, foarte mult masini. Ieri am cautat cabane, insa toate sunt pline, nu gasiti nimic.

Eu pe moment, recomand sa va luati putin liber si sa va relaxati ducandu-va la statiunea. Ranca, garantez distractie la maxim, partia are nocturna, nu stiu sigur la cat se inchide partia insa cred ca pana la ora 11 e functionabila. Zapada din plin, insa nu va recomand sa va duceti intre orele 12-3 deoarece la ora aceasta majoritatea se gasesc sa vin aici, si este plin, circulatie bara la bara. In cazul in care nu aveti timp decat intre orele acestea, va recomand sa va inarmati cu multa calamitate si cu multa rabdare. Sunt multi soferi nervosi, si va recomand sa nu luati in seama injuraturile.

Etichete: , , , , , ,

3 răspunsuri to “Aglomeratie mare in statiunea Ranca”

  1. Ramirez Says:

    Da, intradevar recomand si eu 🙂 eu am fost vara si imi pare totusi rau ca nu am fost acum, cand este zapada.. oricum m-am distrat si vara 😛

  2. constanteanu Says:

    ataca toti statiunile 😛 a inceput de cateva ore sa ninga si la mine sac sac sac:))

  3. Chriss Says:

    Am fost si eu in acea ambuscada.A durat 2 ore sa ies din statiune…era cu mult depasita Ranca..peste potentialul ei.
    La teleski coada pana la Panoramic.Nu mai vin niciodata de sarbatori..o sa vin in timpul saptamanii..nu prea am timp;)

Lasă un răspuns

