Ce am primit eu de Craciun ?

Cu ocazia sarbatorilor de Craciun, TheBes7 mi-a pasat o leapsa, cu titlul : ” Ce-am primit de Craciun „. Pe langa faptul ca in casa mea a fost o atmosfera placuta specifica numai Craciunului, cadourile au fost pe placul meu si membriilor familiei, toti au fost multumiti in frunte cu mine. Anul acesta Mos Craciun a fost mai bogat ca in ceilalti oameni, a adus fiecaruia cadoul dorit, toti fericiti seara, asteptand a doua zi cand vom gasi cadourile sub pom.

Cu ocazia acestei sarbatori, am primit deocamdata doar niste adidasi care mi-am luat eu, am 14 ani numai sunt un impatimit al lui Mos Craciun, urmeaza ca zilele urmatoare sa-mi vina comanda de la Sony, da, un playstation portable, si maine sau poimaine niste schiuri ( second-hand ). Cam astea au fost cadourile mele, eu sunt cel mai multumit dintre copii, sau nu, poate thebes7 ar fi cel mai fericit pentru el si fratele lui pentru laptopul primit.

In primul rand, iti multumesc mult ca mi-ai pasat aceasta leapsa, iti urez Craciun Fericit, si nu numai tie, la toti cei ce ma citesc, si dau aceasta leapsa mai departe lui Fursec, Allinutz, GrafsS si cine mai doreste sa raspunda la ea.

Etichete: , , , , , , ,

8 răspunsuri to “Ce am primit eu de Craciun ?”

  1. TheBes7 Says:

    Craciun fericit si tie. Ne-am dat ‘reaqu ti-ai luat PSP .. esti tare!:)

  2. Grim_Cris Says:

    Sarbatori fericite si un an nou plin de bucurii si reusite! >:D<

  3. MistaVee Says:

    pentru mine a fost cel mai stupid Craciun care l-am avut vreodata 😦
    dc ? 1.pentru ca nu am primit nici un cadou
    2.fix acuma de sarbatori sunt singur (fara gf) 😐
    3.si apoi pe 1 ianuarie v-a fi ziua mea pe care o voi petrece singur ca aproximativ toti prietenii sunt plecati 8-|
    pentru mine asta a fost Craciunul 2008

  4. constanteanu Says:

    sarbatori fericite 😉

  5. Tzukune Says:

    De fapt leapsa ai primit-o de la fursec.ro, dar cred ca nu ai vazut-o la el si ai luat-o de la thebes7… thebes7 o primise de la fursec.ro!

  6. aLex ;x Says:

    eu am demult PSP (nu vreau sa ma dau mare) . mie mi l-a luat ca am avut note mari in cls a VII la teze..;)) (13 ani) ..acum am 14..deci de aproape 1 an %%-

  7. Grim_Cris Says:

    @MistaVee vor veni si vremuri mai bune. Daca nu-ti poti face ziua cu nimeni macar ti-o faci cu prietenii tai de pe internet. Noi suntem mereu alaturi de tine orice ar fi 🙂

    La multi ani!

  8. GhoOsT Says:

    Mie mio adus un Ps 3 si gta IV :d/ :d/ :d :d

Lasă un răspuns

