Cum numai pe la noi se intampla

De multe ori pe la televizor expresia : ” Distractie ca la romani ” asta inseamna : ” Stai o zi intr-un bar cu femei si prieteni, faci economii 20 de ani de acum inainte, cumperi bautura pentru toti prietenii mai ales pentru tine, te faci manga „. Prin expresie se intelege ca distractia la romani se rezuma la bautura, sau nu stiu, asta e parerea mea. Inteleg ca mai bei cateva pahare de ceva, insa nu sa te imbeti, sa te duci acasa si sa-ti bati sotia respectiv copii ( cum se intampla cel mai des ). Nu stiu, care e placerea atunci cand nu mai stii pe ce planeta esti ? Cand rad toti de tine ca nu te mai poti ridica de jos. Eu unul cred ca fac doar pentru a fi ” cool „, alta explicatie nu stiu care sa fie.

Unii romani chiar stiu cum sa se distreze, si da, nu prin bautura, insa majoritatea locuitorilor acestei tari asta inteleg prin cuvantul : ” distractie „. Eu unul prin distractie inteleg ceva amuzant, nu stiu, in nici un caz bautura. Spuneti-mi daca gresesc undeva, asta e Romania, e a noastra si nu cred ca se vor modifica locuitorii acestei tari.

Etichete: , , , , , , ,

7 răspunsuri to “Cum numai pe la noi se intampla”

  1. Tzukune Says:

    Nu gresesti deloc… si eu m-am gandit de multe ori de ce la unii distractia inseamna bautura si femei… scuze, curve!

  2. Gabby Says:

    Acum depinde de la persoana la persoana. Cei mai…nu stiu cum sa-i numesc…comuni in Romania, ca sa zic asa, asta inteleg prin distractie. Cineva, precum tine, sa luam exemplu, intelege prin distracti orice altceva ce nu e legat de bautura si femei sau cum a zis Tzukune, curve. E un subiect ce merita discutat.

  3. DStoian Says:

    da invo din pacate ai perfecta dreptate 😦

  4. redandblue Says:

    dar nu numai la noi e boala betiei , in orice tara din europa in special

  5. ClaUdiu Says:

    […]Buna,ma numesc ClaUdiu,am 15 ani si sunt din Cluj.Fotbalul si calculatorul sunt principalele mele “pasiuni”.Va intrebati “De ce si-a facut si amaratul asta blog?”[…]

  6. komAk Says:

    Intr-un fel nu sunt de acord cu tine. Am ajuns la concluzia ca nu prea are farmec o petrecere fara o berica macar. Dar cu „manga” ai dreptate..se exagereaza. Oricum sa stii ceva…nimeni nu stie sa se distreaze ca romanii!

  7. komAk Says:

    distreze*..modifica tu comentariul si sterge-l pe asta 😛

Lasă un răspuns

