Tu cat de rapid scrii ?


Am vazut la SteeL un speedtest pentru a afla cu ce viteza scrii niste cuvinte intr-un minut. L-am facut si eu dupa ce am vazut ca SteeL scrie cu 95 de caractere pe minut, mi-am pus putin mintea la contributie, si mana in acelasi timp, asa ca l-am intrecut cu aproape 5 caracter, am facut 99 de cuvinte corecte, si 1 l-am gresit. Asa ca acest post este o provocare intr-un fel, sa va vad si pe voi cu cate caractere scrie pe minut. hai sa va vad ce va poate face tastatura, lasa-ti comment cu numaru de caractere pe minut.
Testul il puteti face aici.

Etichete: , , , , ,

10 răspunsuri to “Tu cat de rapid scrii ?”

  1. Pinky Says:

    La primu test sincer uite ce mia iesit 😛 😀
    You type 279 characters per minute
    You have 47 correct words and
    you have 5 wrong words

  2. Pinky Says:

    Iar la al doilea 😀
    ou type 289 characters per minute
    You have 53 correct words and
    you have 2 wrong words

  3. Tzukune Says:

    Vezi ca ai scris gresit! Ai reusit sa scrii 99 de cuvinte , nu de caractere… si 503 caractere!

  4. Tzukune Says:

    You type 253 characters per minute
    You have 51 correct words and
    you have 0 wrong words

    Ata e ce mi-a iesit mie!

  5. aLLinuTz Says:

    65 de cuvinteSpeedtest

  6. Dyxy Says:

    Hehe am facut si eu 69 de cuvinte ;))

  7. KrOnOs Says:

    Weee 60 pe minut

  8. sunt Says:

    rabdare nu am avut sa stau pana la sfarsit :)) oricum scriu 3298232 de cuvinte:))

  9. +gw.¬Andr?Y™ Says:

    You type 345 characters per minute
    You have 68 correct words and
    you have 0 wrong words

  10. Shocky4Rap Says:

    sunt, vezi ca ai apasat gresit pe taste ai scris 3298232 in loc de 0,3298232 :))

Lasă un răspuns

