Televiziune online de calibra buna

Acest post poate sa se considere un review al siteului pe care il vizitez zilnic, am activitate pe acolo, si l-am inlocuit cu Teveu. Vorbesc despre el, care m-a impresionat prin modalitatea lor de a satisface un vizitator, ma refer la claritatea programelor oferite de ei, pe langa rapiditatea de buffering la fiecare program. Unele posturi TV nu difuzeaza live pe internet 24/24h, transmisia poate fi intrerupta pe durata anumitor emisiuni ce nu sunt de productie autohtona (ex: filme, sport) si nu au licenta de difuzare pe internet. Imi place faptul ca aproape toate programele sunt functionale, mai exista si cate 2 servere la anumite programe des utilizate, respectiv 4 servere la gsp tv.

Nu pot sa zic ca poate fi innlocuit cu o antena, are toate programele, si gratis insa unele, cateodata nu merg. Nu e nici pe gratis daca-l inlocuiesti cu antena, deoarece, nu gasesti la fiecare pas internet gratis. Designul nu este unu prea luminat, insa e simplu, pe un site de genu nu este necesar un design complicat. Imi place faptul ca ati despartit canalele ( Romanesti, Movie etc ) deoarece ajuta foarte mult la cautarea in acest site.

Eu unul imi pierd timpul pe aici, asa ca vi-l recomand si voua din simplul fapt ca merg aproape toate programele. Pentru a utiliza acest serviciu trebuie sa intrat cu Internet Explorer, si sa downloadati de acolo cateva programele. Link : Cool-Tv.

Etichete: , , , , , , , , ,

4 răspunsuri to “Televiziune online de calibra buna”

  1. Catazx Says:

    Si eu il foosesc si sunt miltumit 🙂

  2. madalin Says:

    Las’. Mai bine TV’ul decat in fata monitorului.

  3. eNjck Says:

    Tv ramane sfant dar totusi ai face economie mare la curent mai ales ca eu stau cu tv si pc deschis mereu ca sa vad ce mai e ;;) :d/

  4. Blogu’ lu’ furSeC » Blog Archive » Na c? e duminic?.. Says:

    […] Andrei ne spune despreTeleviziune online de calibra buna […]

Lasă un răspuns

