Sunt innebuniti dupa $$$…

Ma dar mult timp liber are acest Fernando sau cum i-o zice, am vazut ca de cand ” s-a lansat ” prin Romania are 2 siteuri, care dupa cum se observa, officiale. Ma dar popular mai e si asta, dupa cateva zile deja are 2 bloguri personale, dupa ce ca mai e ” star ” prin Romania, mai are timp sa scrie si pe blog, glumeam, in fine. Cum s-a intamplat si la Bahoi, acel razveee, un presupus prieten al lui Bahoi din Constanta, isi castiga $ in urma faptelor savarsite de Bahoi. Asa e si la acest Fernando, sa zic asa 80% din Romani sunt manelisti, pentru noi muzica lui Fernando ni se pare de kkt, insa pentru manelisti este o piesa care valoreaza cat o mie de limuzine.

Parerea mea este, cine a creat aceste 2 siteuri este unu care vrea sa castige bani de pe urma lui. Nu inteleg de ce foloseste persoana ” I ” ar trebuie sa foloseasca ” III ” mai bine spus, el nu eu. Imi dau seama din prima ca un manelist nu-si are rostul pe internet, sau mai bine spus in blogosfera, in primul rand, ma gandesc la ce ar scrie un manelist pe blog, chestii de noii ochelari DG, tigla de pe casa Armani s.a.m.d.

Siteurile : aici ; aici ( Faza cu pe blog scrie un prieten, da traditional, si eu sunt madonna ).

Unii prefera sa scoata banuti dupa urma altora,

Etichete: , , , , , , ,

4 răspunsuri to “Sunt innebuniti dupa $$$…”

  1. Perfu Says:

    Eu, Fernando! Regiele ?uc?rimii va sparg pe toti :))

  2. TheBes7 Says:

    Nu cred ca e vorba de bani. Observ ca nu are niciun fel de adnsense…

  3. redandblue Says:

    cred ca e facut la vrajeala de cineva , nu il vad eu in stare tastand pe „shukru” asta

  4. Magic Says:

    Ce sa mai zic.. unde poate ajunge un manelist:(

Lasă un răspuns

