Se mai intampla [ via teza ]…

Azi [ 11.12.2008 ] m-am scapat de teze, deoarece azi am dat cea dea doua teza pe semestrul acesta, la matematica mai bine spus. Profesorii au fost foarte generosi, ne-au lasat sa ne mai intoarcem, sa ne mai uitam in foaia colegului din spate/fata, sa mai vorbim intre noi si asa mai departe. Abia am asteptat sa termin si tezele astea, ma tot stresau, insa n-aveam frica, inca 2 saptamani, si… Craciun, distractie, bla bla bla, ski etc…, insa deabia astept sa vina vacanta, m-am saturat de scoala, chiar daca aproape am terminat un semestru, deja ma simt obosit si cu chef de distractie. E cu totul altceva daca nu inveti nimic dupa ce vii de la scoala, insa e naspa rau sa stai 7 ore la scoala…

Azi, la teza, dupa ce am stat 1 ora aproximativ si 20 de minute, ma gandi sa-mi pierd putin timp deoarece terminai tot, asa ca imi trecu prin minte sa fac putin grafitii, ma jucam si eu, chiar daca nu stiu cu ce se mananca. Imi scriu eu numele frumos, in stil : ” naiba stie cum se cheama, in fine „, si cand se uita colegu la mine in foaie si vede ca facui toate desenele alea pe foaia de teza, lol 😐 … ? Primi alta foaie si bagai putin nitrogen pentru a termina tot de copiat de pe cealalta foaie, asa ca am o lectie invatata : ” Sa nu ma mai plictisesc la teze … „…

Etichete: , , , , , , , ,

6 răspunsuri to “Se mai intampla [ via teza ]…”

  1. Ndrey Says:

    Ai mazgalit teza lol =))

  2. aLLinuTz Says:

    =)) :)) =)) tare =)) cum sa faci graffiti pe teza :)) credeai ca iti pune puncte in plus sa uce ? :))

  3. Andrei Says:

    Am crezut ca fac asta pe ciorna, dupa mi-a zis un coleg ce fac :)>-

  4. +gw.¬Andr?Y™ Says:

    doamne,si ce ti-au zis profesorii?

  5. TheBes7 Says:

    Si mie mi s-a mai intamplat, cand ma gandesc, sa-mi scriu numele pe lucrarea de TEST. 🙂

  6. andrei91 Says:

    nu mai bine desenai pe banca 🙂

Lasă un răspuns

