Massuri " intelectuale " de la oameni " intelectuali "

Nu stiu cum reactionati voi, insa eu imi dau seama cata prostie poate intra intr-un om atunci cand primesc massuri de gen : ” Cum sunt eu ? „, ” Cat la % ma iubesti „, ” bla bla bla ” si asa mai departe. Ce massuri sunt astea, da-ti dovada de oameni fara cap. Poate ca prin lista voastra mai exista si persoane mai serioase, cu ce va incalzeste pe voi daca aflati ca va iubeste unu 99% chiar daca este baiat, cum te simti cand primesti un raspuns la intrebarea ” Ce parere ai despre mine ” un raspuns de gen ” Esti prost de puti „… Inteleg ca nu gasesti melodia lui Guta insa google te-ar putea ajuta, nici macar nu cauti, dai mass sa caute altu in locul tau, din simplul fapt ca ti-e lene, in cazul in care nu gasesti ceva, inteleg sa dai un astfel de mass.

Nu trebuie sa-mi spui mie ca
: te trezisi, nopate buna, salut am revenit, pa ma duc in oras, ma duc la nasa si asa mai departe. Chiar crezi ca ma intereseaza starea ta ? Crezi ca ma intereseaza ce faci tu ? Nu mai bine m-as gandi la mine, si sincer, nu trebuie sa ma informezi ce faci tu in momentul in care dai massul. Majoritatea din lista mea dau massuri care chiar au un continut care trebuie vizualizat, insa mai am si unii care dau massuri tampite. E doar parerea mea, am vorbit la persoana I deoarece e simpla mea parere, nu stiu daca sunteti de aceasi parere cu mine, in fine, sfat : ” Nu mai dati massuri cretine, da-ti dovada de oameni fara intelect „.

Da, admit massuri din simplul fapt ca si eu dau, de obicei dau cu un link si o scurta descriere a unui articol de pe blog meu. Am dat mass cu cine vrea la anti-mass, in caz ca nu vrei sa primesti massurile poti sa-mi dai ignore oricand. Eu am considerat ca nu e chiar enervant sa dai un mass scurt, si cu continut care cred eu ca e interesant…

Etichete: , , , , , , , ,

14 răspunsuri to “Massuri " intelectuale " de la oameni " intelectuali "”

  1. eNjck Says:

    Desi pana si eu dau massuri astfel de massuri nam dat decat in prima zi de net 😐

  2. robynstein Says:

    eu cand primesc de-astea direct ignore :X

  3. Crok Says:

    si la mine in lista sunt persoane de acest gen 8-| 8-| 8-|

  4. +gw.¬Andr?Y™ Says:

    sincer,cand primesc mass-uri ca cele din fotografie,le raspund „negativ” si uite asa imi iau ignore,scap de massuri pentru ca nu „ii iubesc”:)>- :d

  5. Perfu Says:

    Merita ignore cocalarele care ne spun noapte buna si pa pa 🙂

  6. Grim_Cris Says:

    Pe mine m? seac? ??tia care spun: „scuze de mass..l-am primit ?i eu”
    P?i ?i unde scrie b?i prostu’ copiilor c? dac? prime?ti un mass stupid tre’ s?-l dai?

    Copii far? minte :-B

  7. sunt Says:

    an observat ca 80% sunt cocalari sau pitzipoance

  8. Marius Says:

    Chiar ma enerveaza asocierea asta Cocalari,pitipoanca -> mass. Si aproape toti cei ce fac asta sunt la fel de ex: antimanelistii=manelisti=fake ppl=shit, nu mai are sa zic nimic..

  9. suky`ss Says:

    yo dau mass-uri..shi mi se pare..cva Ok`sS:X:X dak nu va convine ign..k d`aia s`a inventat:))si dupa cate vad yo..avetzi o problema cu tziganii[cocalari]>:P sunt tot oamneni ..shi eu sunt tziganka[cocalareasa shi jum ursareasa]..asta nu inseamna k nu sunt om..app nu prea avetzi minte;)

  10. Andrei Says:

    Nici de cum n-am pomenit de tigani, nu sunt rasist, sa-ti aduc la cunostinta ca termenul de ” cocalar ” inseamna ratat ? :)>- Citeste de 2 ori inainte sa dai comment

  11. the_ trendy_girl Says:

    n`am ce commenta … ami dau si io on mass doua :-s asta e „sparta”

    da n`am putut sa tac in imaginea aia scie . „scz d mas lam primit si -ea-” cum ? :))=))

    sorry 😉

    oricum tary blogu` 😉

  12. LauR Says:

    Doamne da sa le pice netu la aia care dau massuri tampite…..Hai ca un mass de genu : Vand telefon , etc…merge da nu : ….

  13. pall mall Says:

    defapt dak va intereseaza cocalar, cocalari s.m. 1. țigan bișnițar. 2. șmecheraș de cartier. 3. (peior. – între rromi) țigan de cea mai joasă speță. Deci informativa inainte sa vorbiti

  14. Ziar Neamt Says:

    Loved to learn your site. I would like to suggest you that targeted visitors demonstrate many people learn blogs on Mondays. So it must encourage bloggers to produce new create ups over the weekend primarily.

Lasă un răspuns

