Ca in fiecare duminica

E deja ora 9:56 si stiu ca mai tarziu va urma o duminica plina de plictiseala, ca de fiecare data. Nu stiu de ce insa ai sentimentul acela cu scoala, adica maine e scoala, sa ma pregatesc bla bla bla, insa, de exemplu daca nu ma duc undeva si zic ca maine e scoala, pana seara, uit de scoala si ma joc pe calculator respectiv teveu + ca mi-am gasit si orga electronica din copilaria, si culmea este ca functioneaza, revenind, chiar daca zic asta, pana seara uit ca-i scoala, si seara imi aduc aminte de ce zisei, si ma culc linistit. Am vazut ca multi ati inceput sa scrieti lungi de prin blogosfera, o sa scriu si eu cateva care zic eu, mi se par mai interesante. Asa ca va doresc o zi de duminica fara plictiseala…

Graffs ne face un top5 cu cele mai bune jocuri din acest an, pentru cei interesati click aici.

SummerKid si-a schimbat tema in una asortata cu anotimpul, foarte frumoasa skid, cei ce vror sa vada sa intre aici.

TheBes7 ne prezinta un super film dupa parerea lui, iar eu sunt de aceeasi parere cu thebes7, foarte frumos dupa cum se vede in trailer, acum downloadez, pentru cine vrea aici.

GrimCris ne anunta ca sarbatorile vin, mai multe detalii aici.

SteeL isi aduce aminte despre melodia ascultata in autobuz in Romania, cea cantata de Anca Parghel, insa acum nu mai e, mai multe aici.

Panteras ne aduce la cunostinta ca in urmatoarele zile nu va mai scrie deoarece are probleme cu pcul, mai multe aici.

s3byca ne vorbeste putin despre mania telefoanelor mobile, mai multe aici.

robynstein ne arata un video cu superstarul ” Nicusor „, vizualizati si voi aici.

Ceostoy ajuta pe cei in cautarea unei invitatii pe trackere romanesti, gratis, mai multe aici.

Etichete: , , , , , , , , , , ,

5 răspunsuri to “Ca in fiecare duminica”

  1. ceostoy Says:

    merci de link

  2. Grim_Cris Says:

    thanks pt trackback … daca fac un articol cu lungile din blogsfera te am in vizor 😉

  3. robynstein Says:

    thx 😛

  4. GrafsS Says:

    MS ptr link… app e GrafsS, nu Graffs 😀

  5. TheBes7 Says:

    B? , trebuie neap?rat s? vede?i filmu! e Super!

Lasă un răspuns

