Fericirea are ca urmare tristetea

Da, s-a intamplat acum 15 minute, doi impatimiti ale masinilor s-au gandit sa faca o cursa intre ei, mai bine spus o liniuta. Dupa ce noi copii ne-am uitat la ei cum se intrec si faceau tot posibilul fiecare pentru a iesi pe primul loc, s-a continuat cu distractie, cel putin pentru noi. A doua runda… Si la asta, a fost tot lafel, viteza, masini, putini spectatori, insa frumos, un anumit cineva a facut reclamatie la politie din cauza vitezei excesive pe care o aveau. A treia runda care era cea decesiva, deoarece era 1-1, eu si inca doi am fost de fata la plecare, mai bine spus, la un bar, zice unul : ” Hai ma, fa o intoarcere deaia smechera „, o tureaza masina celalalt, si se pregateste, vede ca vine o masina, o tureaza la maxim, si cine credeti ca era ? Politia

La inceput voi cred ca ati crezut ca s-a intamplat un accident, cu victime, oricum ceva groaznic, insa nu, cei doi s-au ales cu permis suspendat + o amenda + cred ca aveau alcolemie.

Etichete: , , , ,

6 răspunsuri to “Fericirea are ca urmare tristetea”

  1. Tzukune Says:

    Ai dreptate. Eu chiar la accident m+am gandit! Ne-ai tras teapa!:-?

  2. Ndrey Says:

    Eu fugeam :))

  3. Grim_Cris Says:

    Ndrey nu esti in filme :)) … sau la NFS … nu prea aveai de ales :-??

  4. SteeL Says:

    Tare, mi-as fi dorit sa fiu si eu prezent

  5. robynstein Says:

    au primit ce au meritat ;))

  6. E duminic?! | Blogu' lui TheBes7 Says:

    […] ne poveste?te despre cum fericirea are ca urmare triste?ea. weird […]

Lasă un răspuns

