Romanii prefera magazinele online

Din ce in ce mai multi romani isi achizitioneaza produse de prin mediu online. In romania, sunt functionale pe putin 1000 de siteuri cu continut legat de magazin online. Vanzarile online sunt din ce in ce mai cautate de catre romani, acest lucru find considerat o sursa de produse al fiecarui roman. Odata cu cresterea vanzarilor, hackeri s-au specializat in aceasta treaba, mai bine spus prin anunturi false. Cumparatorul comanda un produs, hackerul cere o suma care zice el ca va fi sigur ca cumparatorul achizitioneaza produsul respectiv. Dupa ce s-a livrat suma, mai primesti ciuciu.

Eu personal, am achizitionat un tricou de pe internet, nu sunt un fan al magazinelor online, posibil imi comand un calculator pe viitor, insa nu sigur. Am luat acest tricou de la o firma care am crezut eu ca este serioasa, si asa a si fost, insa cu livrarea a lasat de dorit, deoarece avizul ala de ridicare mi-a venit dupa o saptamana, insa nu mai conteaza, conteaza ca acum il am.

Etichete: , , , , , ,

6 răspunsuri to “Romanii prefera magazinele online”

  1. SteeL Says:

    1.Mai usor
    2.Mai convenabil
    3.Nu tre sa te deplasezi

  2. aLLinuTz Says:

    E naspa cu hackerii … ca in rest :)>- :)>-

  3. LordCoco Says:

    Mi-am luat din magazinele online calculator, telefon, tush pt imprimanta, etc, dar stii ce nu am gasit? :)) Jeleuri Haribo:)) adiq jeleuri la kg… Le iubesc dar nu gasesc pe net… Si in legatura cu tricoul cred ca imi iau si eu unul, dar cu mesaj scris de mine:)) (daca nu Coco, atunci cine):P

  4. Perfu Says:

    Si eu mai achiziotionez din cand in cand produse de pe internet , pentru ca preturiile sunt mult mai bune decat in magazine si pentru ca eu prefer calitatea 🙂

  5. Grim_Cris Says:

    Eu obisnuiesc sa-mi iau skate shoesi de pe internet. E mai convenabil, mai ieftin si mai usor de cumparat. Cel putin in Focsani nu exista magazine cu skate shoesi de calitate (daca nu-s de calitate nu te poti da pe skate cu ei ca se rup 😀 ) si decat sa fac drumuri pana la Bucuresti, Constanta, Cluj-Napoca, etc. prefer sa-mi comand de pe internet.
    Banii ii dau cand imi ajunge curierul la usa cu marfa 🙂

  6. robynstein Says:

    decat sa alergi dintr-un magazin in altul sa vezi unde sunt preturile cele mai bune… mai bine dai cateva clickuri si scapi, plus ca nu dureaza prea mult pana sosesc produsele 😛

Lasă un răspuns

