Teza, teza si iar teza

Maine am teza la romana, prefer sa iau o nota mai mare la romana deoarece stiu din start ca nu o sa fie greu, la fel cum a zis si profesoara, e prima data cand dau o teza adevarata, e prima data cand voi sta singur in banca, cu n profesori sa se uita la noi. Astazi, poate voi va intrebati ce am facut ? Toti credeti, ca orice copil inainte de teza invata, insa eu e ora 18:00 si n-am invatat nimic, am incredere in mine si totusi : ” Nu poti sa ingrasi porcul in ziua de Craciun „, asa ca, daca eram greu de cap, puteam sa invat de 5 zile incontinuu ca tot nu ma lamuream cu o anumita problema.

Treaba este ca la romana nu mi-e frica, chiar deloc, insa ce ma sperie este matematica, simt ca nu ma prea pricep la aceasta materie, si da, asta e adevarul, nu m-am dedicat prea mult matematicii anul acesta, nu sunt facut pentru matematica, mai bine spus, nu sunt facut pentru scoala. La romana, imi e frica la partea de creatie, si de asta, stiu ca trebuie sa ai imaginatie, dar imi este frica ca ne vada o parte mai grea, in care trebuie sa folosesti expresii si la care eu sa nu am habar, in fine…

Tu, cititorule, ai dat vreo teza anul trecut
, ca parca de 1 an s-au introdus tezele cu subiect unic ? Daca ai fost in clasa 7-ea spune si mie, a fost greu ? Ce s-a dat pe acolo, ce subiecte au fost.

Etichete: , , , , ,

9 răspunsuri to “Teza, teza si iar teza”

  1. mitz Says:

    Pe primu e mai usor,si nu-s n profesori care se uita la tine,multi vorbesc intre ei,s-au stau unu in fata celuilalt.Noua ne-a dat un rezumat si o compunere despre un prieten parca:-? oricum s-au luat note de la 9 in jos

  2. lulu Says:

    si eu la fel la germana….maine dau teza ….da is sigur pe mine ca stiu…am fost atent la ore…si poate osa mai citesc odata….

  3. Alinush Says:

    Hai lasa blogul si invata acolo.

  4. Rebellu Says:

    Si eu dau teza .. va doresc noroc la toti:)>- in simular am luat 9.70
    :>

  5. BuBu Says:

    eu am dat teza la romana…am scapat#:-s …mai dau inca 4 …. sper sa ma descurc
    bafta si voua

  6. Perfu Says:

    Bafta la copiat baieti 🙂 😉

  7. VuePixel Says:

    Bafta. Am trecut si eu prin astea si am copiat la greu 😛

  8. aLLinuTz Says:

    Noroc la toti :-s e aproape ora tezei .. mor de emotii

  9. andrey91 Says:

    trebuie sa fi prostul prostilor sa nu ei un 5 amarat acolo :d

Lasă un răspuns

