10 lucruri, odata cu venirea Craciunului

Acesta este un post normal, poate fi tratata ca pe o leapsa de la Perfu, ar trebui sa o iau pe aberatii, insa ma rezum doar la cateva chestii sincere pe care as ca anul acesta, mosu sa mi le aduca.

1. Sanatate, mie, familiei, neamului, prieteniilor, fara sanatate poti sa ai tu inca 1000 de lucruri pe langa aceste 10…
2. Bucurie, sa simt cu adevarat bucuriile Craciunului, sa simt din plin aceasta sarbatoare, sa simt ca spiritul Craciunului ma cuprinde, sa ma distrez cu prietenii, sa ma multumesc cu ce am.
3. Mos Craciun, chiar daca nu exista un mos cu barba alba si imbracat in rosu, mi-l doresc pe mosu cel adevarat, mereu langa mine, sa fie alaturi de mine si eu de el.
4. Zapada, cel mai frumos dar pe care iarna ni-l poate oferi, sa am zapada din plin, sa diur toata ziua la sanius, pe partia de ski.
5. Un PlayStation portable, cred ca cer prea mult, avand in vedere ca nu-mi lipseste nimic, dar sper ca mama ma sponsorizeaza si anul acesta cu ce-mi doresc.
6. Prieteni, sa am alaturi pe toti prietenii mei, sa ma distrez impreuna cu ei, sa simtim cu totii ce ne-a rezervat iarna in tot decursul anului.
7. Blog, in primul rand, macar de Craciun sa fie o atmosfera placuta, in care sa te simti in ale tale, sa nu mai existe nicio cearta, sa simta toti ca a venit Craciunul
8. Colindatori, as dori ca anul acesta, ca in fiecare an, sa vina colindatori, nu fac ce zice TheBes7 adica sa-i bat, le dau 20 lei toti, le convine bine, nu le convine iarasi bine.
9. Un an 2009, plin de bucurie, sa nu am parte eu si in general de zile plictisitoare, zile proaste, s.a.m.d
10. Vacanta, sa am parte de o vacanta bestiala :X, alaturi de parinti, de preferabil la Poiana Brasov, sa vedem pe viitor.

Daca mai vrea cineva sa raspunda, nu ezitati, poate culege cine vrea aceasta leapsa…

Etichete: , , , , , , ,

7 răspunsuri to “10 lucruri, odata cu venirea Craciunului”

  1. Tzukune Says:

    Sa dea Dumnezeu sa ti se implineasca!

  2. TheBes7 Says:

    Frate, deobicei se merge cu COLINDA DE PLACERE! Nu doar pentru bani .. intelege!

  3. andrei Says:

    la partea asta ai dreptate :D… dar insa merita si ei niste banuti, ca doar stau 3 zile in frig total

  4. furSeC Says:

    De acord cu TheBes7 , ei o dau in nesimtire..

  5. aLLinuTz Says:

    Frumos articol , chiar foarte frumos sper sa ai un Craciun Fericit 😉

  6. WraiTh Says:

    eu vreau http://www.e-stuff.ro/index.php?main_page=product_info&cPath=66&products_id=248

  7. Aradeanu' Says:

    Destept articol.Se vede ca meditezi mult in a scrie aceste articole superbe…ma bucur ca am avut ocazia sa descopar blogul tau.Continua tot asa pe viitor si vei ajunge cunoscut in blogosfera.La multi ani,pentru ziua ta de nume!!!
    Si…La multi ani,de Ziua Romaniei!

Lasă un răspuns

