Cum am inceput

Pai, in primul rand, acesta este un articol si o leapsa de la TheBes7, in care trebuie sa zic mini-povestea blogului meu, cum am inceput, de ce am inceput, din cauza cui am inceput, si de ce nu am renuntat. Pai sa le luam pe rand.

Cum am inceput? Pai se intampla pe la inceputul vacantei mari de vara, pe cand eram un forumist infocat, am vazut ca nu multi aveau un blog atunci, si de ce sa nu incerc si eu ? Imi achizitionez un domeniu ( http://www.invo4u.net ) si ma bag putin prin administration panel sa vad si eu cu ce se mananca, dupa aproximativ 5 ore, am inteles mai totul, aveam cateva articole scrise, iar prietenii din lista de messenger imi dadeau comentarii. De atunci a mai durat vreo 2 luni pana cand s-a sfarsit cu invo4u.net si actual andreiblog.com

De ce am inceput? Am inceput din cauza ca aveam mult timp liber, si n-aveam ce face, inafara de footbal, faie la rau, stat degeaba s.a.m.d Si din cauza ca aveam chestii interesante pe care vruiam sa le zic si altora. Am inceput cu blogurile deoarece nu ma deranjeaza sa intru 1 ora pe zi si sa scriu 2 articole, si in plus am si imaginatie.

Din cauza cui am inceput. Am avut mici influente din cauza lui Crusher, pe atunci imi mai pierdeam timpul si pe Grafiks, si il aveam in lista, tot ca la thebes7 am vazut la status blogul lui, mi-a placut, am ramas pe el si astazi, deci acesta este un motiv de incepere al blogului.

De ce nu am reuntat pana acum? Nu ma deranjeaza cu nimic sa scriu 2 articole pe zi, sa mai dau comentarii pe la prieteni, sa imi mai pierd si timpul pe calculator, nu numai pe afara, mai ales pe vremea asta. Nu am renuntat nici pana acum deoarece am avut intotdeauna potential, adica erau zile in care aveam activitate scazuta de vizitatori ( maxim 60 ) si totusi n-am renuntat si n-am avut gandul de a renunta…

Leapsa merge mai departe la blogroll si la cine mai vrea sa raspunda…

Etichete: , , , , , ,

7 răspunsuri to “Cum am inceput”

  1. » Test SteeL Blog Says:

    […] Testtt You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site. […]

  2. Tzukune Says:

    Bun asa… concursul ala mai e on?

  3. TheBes7 Says:

    Multumesc ca ai primit-o. Toti am inceput de undeva .. si se pare ca Crusher ne-a influentat pe toti!

  4. Ecasty Says:

    da.. eu am ineput cu ajutorul tau 😉

  5. black_death Says:

    Am inceput cu forumurile :))
    Acuma sunt cu forumurile si blogurile :))
    warezmaniacs.org
    cstrikeworld.com
    iruleyousuck.org
    nimeni-nu-i-perfect.com

    :))

  6. George D Says:

    interesant… scurt si la subiect

  7. Crusher’s Blog » Blog Archive » ms Says:

    […] TheBes7, delumina, Ceostoy, Andrei (btw, la multi ani la ultimi 2). De ce ? Pentru ca ma regasesc si eu prin articolele alea si pentru […]

Lasă un răspuns

