Review [ SteeLBlog ]


Salut si bine v-am gasit, particip si eu la concursul organizat de SteeL, deoarece si el a participat la concursul organizat de mine, are si premii foarte interesante, si chiar vreau sa fac un review la un blog pe care il citesc zilnic.

Pai sa incepem : Review Blogul lu` Steel. Partile bune sunt puse in blackquote si partile rele sunt puse normal.

Imi place foarte mult cum scrii, imi pare bine ca ai intrat si tu in lumea blogosferica, imi place ca in posturi iti folosesti propria parere, nu iti este jena sa zici despre un anumit lucru pe care il simti. Posturile pot spune ca sunt de calitate, astfel nu te-as mai citi. Imi place foarte mult ca in posturi folosesti paragrafe, ceea ce ajuta la asezarea continutului in pagina, ceea ce conteaza foarte mult pentru un vizitator care-ti viziteaza blogul.


Nu imi place la template deoarece backgroundul de culoarea potrivita ( ma refer la acel maro deschis sau ce culoare o fi ) este doar pana aproape de sfaristul pagini, iar daca dai mai spre footerul blogului backgroundul este alb, este ceva nefiresc, ai putea rezolva ceva cu asta, deoarece sta urat in pagina.

Tema este una foarte bine aleasa, inafara de problema de inainte e totul perfect, sidebarul este destul de bogat si bine aranjat, nu cred ca era necesar ” Featured Video „, deoarece acolo e doar un embed de la un videoclip de pe youtube, era mai bine daca puneai de pe trilulilu deoarece de acolo se modifica automat acel videou dupa : ” Videoclipul saptamanii „, sau ” Videoclipul zilei „.

Nu imi place bannerul tau, deoarece este simplu, un logo ceva ar fi mult mai usor de inteles, sau sa fie ceva in format imagine nu text, un logo facut din culori ce se asorteaza cu bannerul ( gri ceva ), deoarece textul acela sta foarte urat acolo.

Imi place ca la fiecare post folosesti o imagine care sa descrie continutul acelui post, este foarte buna aceasta metoda, insa o imagine putin mai mic ceva 150×150 nu ar strica, 200×180 mi se pare exagerat, si nici nu sta prea bine in pagina.

Un blog nu se face asa, ma refer la reclamele din partea Google Adsense, nici n-ai inceput bine blogaritul ca si ai pus reclamele, din asta reiese ca tu ai plecat cu gandul de a scoate bani din blog, ma refer in general…

Imi place ca scrii si articole despre stiri din Romania si Internationale, sper sa fie originale, deoarece nu e greu sa faci copy&paste de pe un site de stiri, oricum e bine, cu asta o poti tine tot asa.

Nu imi place deoarece in header ai prea multe categorii, ai putea sa mai stergi din categorii, un rad arata mult mai frumos, asa sta urat iti zic eu, si lafel poti face si cu acel script din sidebar care iti arata de unde vin vizitatori, nu cred ca te ajuta la ceva, eu unu nu m-as uita pe prostia aia de unde imi vin vizitatorii.

Am vazut ca la portofoliu ai creatii foarte frumoase, daca asi fi in locul tau mi-as rezerva cateva zile din saptamana si as lucra la o tema personala, si mi-as gasi pe cineva care sa mi-o codeze la pret rezonabil…

Despre tine Steel : Pai te cunosc de mai mult timp, ne-am cunoscut din cate stiu eu pe gfx.gen0id.com unde ai fost alaturi de noi intotdeauna, cand am nevoie de ceva tu ma ajuti intotdeauna, esti unul din cei mai de treaba din lista mea de messenger, esti un om care te face intodeauna sa fii cu zambetul pe buze, sa simti fiecare clipita, scrii foarte frumos, am vazut ca nu scrii pentru trafic, scrii ceea ce simti, imi place la tine ca-ti place sa le zici lucrurilor in fata si ca esti o persoana sincera, umorul din tine ma face intodeauna sa ma distrez, un sfat pentru a te modifica este acesta : ” Tine-o tot asa „.
– Cam atat din reviewul blogului lui SteeL.

Etichete: , , , , ,

4 răspunsuri to “Review [ SteeLBlog ]”

  1. » Concurs AIOClub.com ! SteeL Blog Says:

    […] : -Codatul -xeqtR -aLLinuTz -Joey -BuBu Blog -Spike Blog -Crematoriul lui Marius -AndreiBlog Tags: aioclub, basic pack, Concurs, craciun, domeniu, premii, steel blog, tutoriale You can […]

  2. Ecasty Says:

    bravo;) sper sa castigi

  3. aLLinuTz Says:

    Bravo 😉 Sa vedem cine e cel mai bun :>

  4. WraiTh Says:

    frumos aspect al blogului

Lasă un răspuns

