Vin tezele cu subiect unic


Da se apropie tezele cu subiect unic, la care din nefericire o sa particip si eu anul acesta, peste 2 saptamani voi intra si eu in sala de clasa impreuna cu ceilalti colegi si am sa dau prima mea teza cu adevarat, voi da la matematica si la romana deoarece, din pacate sunt in clasa a VII, oare ce o sa ma fac in clasa VIII. La romana nu mi-e frica deloc, deoarece stiu sigur ca voi lua o nota bunicica ( nu ma rezum la o nota de trecere ), la matematica imi este frica deoarece eu nu sunt facut pentru matematica, n-am nimic in comun cu matematica, eu si matematica suntem 2 linii parerele ce nu ne intalnim niciodata, sa nu mai vorbesc ca imi doresc sa iau un 6:X, ce-as vrea..!

Am vazut la Danut ca el timp de 2 saptamani nu va mai intra pe blog din cauza tezelor, eu insa sunt astfel, nu vreau sa-mi dedic tot timpu mai bine spus 2 saptamani pentru a invata, deoarece nu poti sa pisezi totul in 2 saptamani.

Eu va urez bafta celor de a VII si a VIII la tezele cu subiect unic.

Etichete: , , , ,

9 răspunsuri to “Vin tezele cu subiect unic”

  1. Perfu Says:

    Hai mah nu va speriati ca nu este greu deloc sa dai o teza cu profesoara xxx sa stiti :))

  2. Marius Says:

    Omule, stai linistit o sa fie ca tot timpul, O SA SE COPIEZE!

  3. TheBes7 Says:

    Nu prea o sa se copieze. Ne-au bagat camere de filmat in clasa:|

  4. alecs Says:

    Si merg camerele? Si daca merg, se uita cineva pe monitoare? :))

  5. MistaVee Says:

    pai acuma este misto ca nu ne mai aseaza cu toate clasele de a 8-a si alea…alea
    acuma te aseaza in ordine alfabetica cu colegii mei… adica eu cad cu cel mai bun din clasa langa mn :))
    la mn nu se pun camere ca de abia pun termopane =))

  6. aLLinuTz Says:

    De acord cu MistaVee 🙂
    Si de acord cu tine Invo , la romana is bun , pot sa imi permit chiar un 9 dar la mate , ca si tine 6 sa iau si sunt multimit

  7. Shocky4Rap Says:

    Wai, ce va mai speriati :-\” … i was the same last year … nu te speria 😛 fii atent cum e faza. Cei din minister s-au gandit „Ma, astia dau pentru prima data teza cu subiect unic, nu trebuie sa fie subiecte prea grele pentru prima lor teza de genu’ asta.” si mai e si faza ca ele se dau la nivel de tara. Ce inseamna asta? Adica tot aia de sus ( din minsiter ) se mai gandesc asa „Pai, nu trebuie sa fie grele, trebuie ca fiecare elev, fie slab fie unul mai bun sa poate sa ia cel putin 5.” ei se gandesc si la cei mai slabi…la clasa fiecare profesor da pentru nivelul clasei…eu anu’ trecut am luat 9 la toate tezele..singurele mele note de 9 la romana si mate…so chill down.

  8. WraiTh Says:

    se va copia pe rupte.. cum am facut si eu :))

  9. gabyxy Says:

    :)) :)) doua lini paralele hai cai tare faza:)) :)) :)) :)) :)) :-j hai laso mai usor

Lasă un răspuns

