Sport in Romania | Parkour


Parkour este un mod de a te deplasa, de a ajunge intr-un punct dorit doar cu ajutorul corpului si intr-un mod foarte rapid, de a trece peste obstacole. Parkourul este un sport practicat nu de multe persoane, dar se raspandeste in toata lumea pe zi ce trece. Cei ce practica acest sport se numesc traceur-i, ei considera ca acest sport este doar un antrenament, efectuandu-se in viata reala, sarind peste obstacule precum balustrade, catarari pe ziduri si multe altele.

Am vazut un documentar la o emisiune de pe ProTv, nu mai stiu sigur cum se numeste, dar se vorbea despre parkourul practicat in Bucuresti. Doi adolescenti ( 17-18 ani ) practicau niste scheme prin orasul Bucuresti, foarte frumoase intradevar. Ne-au vorbit cate ceva despre ce consecinte are si acest parkour, deoarece oricand te poti lovi, dar oricum morala este: ” Invata din greseli „. Am o parere buna despre acest sport, imi place foarte mult deoarece reduce foarte mult timpul de deplasare si putin ( mai mult ) sport nu strica.

Etichete: , , ,

13 răspunsuri to “Sport in Romania | Parkour”

  1. Raizen Says:

    Treaba e putin (mai mult) complicata decat ai spus tu. Apropo, Cristi e la facultate nu are 18-18 ani :)).

    Emisiunea se numea „Romania, te iubesc !”, iar micul documentar poate fi vizualizat la adresa:

    http://stirileprotv.ro/bin/front.php?media_id=60200865&section_id=18

  2. alecs Says:

    Cred ca asta ar fi singura modalitate de a te deplasa rapid in Bucurestiul asta aglomerat ! :))

  3. andrey91 Says:

    ai nevoie de multa nebunie :d

  4. aLLinuTz Says:

    Nu trebe sa fii nebun ca sa faci asa ceva , trebuie sa ai curaj si sange in tine si sa nu iti fie frica , mai ales la inceput 🙂 dupa ce ai facut odata o scheme , nu iti mai este frica 🙂 daca stii ca o poti face
    Oricum inainte sa incepi e bine sa te incalzesti putin cu niste scheme usoare nu sa incepi direct cu scheme grele entru ca nu le poti face bine si te poti si lovi 🙂
    Nu vorbesc din propria experienta pentru ca nu practic acest sport , imi place dar eu joc fotbal , am prieten care au practicat si eu eram cu ei 🙂

  5. Grim_Cris Says:

    totusi la fiecare saritura risti sa-ti rupi gatul pe romaneste :)) … degeaba te antrenezi tu nu stiu cat. Daca iti aluneca mana putin peste balustrada ala esti

  6. Alinush Says:

    Fiecare il vede in felul sau, mie mi se pare un sport bun de a pierde timpul.

  7. aLLinuTz Says:

    Pe toti care iam vazut eu ca practica acest sport zic ca pentru a fugi de politie dar va zic eu ca in momentul in care vezi politia uiti si de parkour si de tot 😐
    Am vazut`o cu ochii mei , eram cu niste prieteni si eram mai mici , ma rog anu trecut si suflam cu tevile cu cornete si nu e voie si nea vazut politia si dute tata , am sarit gardu , eram eu si inca 2 si doar 1 facea pk si se dadea mare k el face nus ce , da gate la gard si cand sa il sara il sare normal :)) deci dupa am ras :)) =))

  8. WraiTh Says:

    pana iti rupi capi…

  9. SteeL Says:

    Si eu am vrut sa invat, dar nu prea am timp 🙂

  10. Raizen Says:

    Fiecare intelege ce vrea din Parkour. Din moment ce nimeni de aici nu a incercat, va rog nu va dati cu parerea. Lumea isi face o parere proasta bazata pa parerile altora. Traceurii nu isi dezvolta numai corpul ci mai ales mintea. Dupa cativa ani de Parkour, ai sa privesti altfel lucrurile.
    Daca vreti sa aflati mai multe vizitati: http://www.traceurs.ro/pk_board/ comunitatea tuturor traceurilor din Romania.

    @aLLinuTz: probabil ca prietenul tau ori nu practica de mult, ori nu prea stia nici el ce face. Eu de exemplu cand merg pe strada, ma imaginez sarind o multime de obstacole, m-am obisnuit deja. O data am fost urmarit de o gasca 7-8 tigani, si atunci Parkour-ul a venit de la sine. Nici nu m-am gandit cand am executat diferite vault-uri sau sarituri 😀

    Va spune eu ca este minunat sa practici un astfel de sport, fara competitie[ doar cu tine insuti ], reguli si alte prostii inutile. Peace :)>-

  11. Silent Says:

    Salut..
    Pentru cei interesati de aceasta disciplina , puteti accesa site’ul http://www.traceurs.ro care are si un forum, formand astfel Comunitatea practicantiilor de Parkour din Romania.

    Bafta incontinuare !

  12. gabyxy Says:

    Nu-i cam greu sa faci asa ceva:-? dar totusi ca sa faci tot felu de scheme trebuie sa ai cativa ani de antrenament dar si echipament dar totusi e misto:)>-

  13. ToNy Says:

    Sa stiti ca e upractic acest sport de 3 luni shi inca nu am reusit sa fak kong,monkey,frontflip,backflip ji inca cateva dar ma straduiec.:P:D

Lasă un răspuns

