Ce ne-am face noi fara Google


Intrebarea asta mi-o pun intotdeauna si anume : ” Ce am face noi daca n-ar exista Google”. Prea maritule Google, iti multumim ca esti alaturi de noi, eu unul nu stiu ce m-as face fara el, intotdeauna ma ajuta, orice raspuns il aflu de la el, am nevoie de un referat caut pe Google, am nevoie de un program, de un dicitonar online, totul se rezuma la un simplu site si anume Google. Eu unul te iubesc Gogule, nu stiu ce m-as face fara tine, fara tine internetul nu ar exista, si-ti multumesc pentru ca existi.

As vrea sa raspunde-ti si voi la intrebarea aceasta, cred ca sunteti de aceeasi parere ca mine, nu e asa ?

Etichete: , , ,

11 răspunsuri to “Ce ne-am face noi fara Google”

  1. Perfu Says:

    Prietenul nostru cel mai bun este Nenea Google sa stii 🙂

  2. TheBes7 Says:

    Majoritatea vizitelor vin din Google.
    El e „the one” fara el .. noi am fi un nimic 🙂

  3. sunt Says:

    am inventa noi :)) si ne-am imbogati

  4. Tzukune Says:

    Intradevar, google este un adevarat ajutor pentru toti, desi daca nu ar exista nu ar fii prapad.

    Mai exista si alte search engines, cum ar fii Yahoo.com, MSN.com, Live.com, Ask.com si mai sunt, dar astea mi se par de cel mai mare folos!

  5. aLLinuTz Says:

    Ai foarte mare dreptate , eu mereu folosesc google in scopuri „educationale” pentru scoala :))

  6. S3byca Says:

    daca nu ar fi google,simplu,as folosi yahoo 🙂

  7. Shocky4Rap Says:

    Am folosi yahoo /:)

  8. Grim_Cris Says:

    Sa stiti ca daca n-ar fi existat Google SIGUR s-ar fi gasit altceva sa-l inlocuiasca. Cum a spus si Shocky4Rap poate Yahoo, poate MSN poate orice altceva. Chestia este ca se gaseste. Vizitele ti-ar fi venit din Yahoo cum iti vin si din Google acum ca doar toata lumea foloseste motorul respectiv. Si tu ti-ai fi facut SEO in functie de motorul de cautare spre care te indrepti

  9. WraiTh Says:

    my best friend is google :))

  10. SteeL Says:

    Yahoo,MSN,AOL… avem din ce trai:P
    Google, este mai iubit ca il poti gasi pentru orice tara.

    Vantu a cumparat actiuni la Google Romania.

  11. Junior Says:

    Daca n-ar fi existat Google*, l-am fi inventat noi. :))
    Sau am fi infundat bibliotecile.

    *sau orice alt motor de cautare.

Lasă un răspuns

