Cadou de Craciun


Inca am inceput sa ma gandesc la un cadou perfect pentru mine cu ocazia marei sarbatori de Craciun. M-am gandit sa-mi iau un PlayStation Sony Portable deoarece imi plac foarte mult consolele, si oricum m-am plictisit sa ma joc jocuri triale pe telefon in timpul orelor. Sper sa nu uit ( din nou )data de 25 decembrie, deoarece pe langa Craciun este si ziua de nastere a mamei mele, oricum La multi ani mami de acum ca poate uit atunci. As vrea cateva pareri din partea unui detinatorul al acestui produs, cum functioneaza, cum merg jocurile pe el si multe altele, mai bine spus intrati la pagina de contact si aveti mail de contact, un id de messenger ceva.

Aceasta ( poate ) o sa fie cadoul meu de Craciun, sper sa nu uit de cadoul pentru mami…

Etichete: , , ,

12 răspunsuri to “Cadou de Craciun”

  1. Tzukune Says:

    Iti spun eu, nu merg jocurile pe… eventual le instalezi si te joci, dar de mers nu am vazut sa mearga vreun joc pe vreo consola!

  2. andrey91 Says:

    interesant cadou 🙂

  3. aLLinuTz Says:

    tiam zis parerea pe mess 😉

  4. bughi Says:

    Eu am un psp si e super bun + daca il mai si modez

  5. Angel Says:

    Intr`un timp ma tentau consolele astea, dar…. nu mi se mai par asa de „atractive”, oricum daca asta vrei, asta primesti ^^.

  6. lulu Says:

    buhgi…tie nu-ti merge bine sunetu… ….si ciuda ciuda nu-ti zic unde sa-l modezi…. si in legatura cu psp…da e super, grafica e buna, e mic ..incape in buzunar….daca il modezi si iti iei un card mai mare…iti dowloadezi jocuri de pe torrent si nu mai dai bani…;)

  7. Shocky4Rap Says:

    Haha, exact la asta ma gandeam si eu. „Wai, imi iau PSP vezi ce ma joc in ore…” il am din vara, l-am primit la fel, cadou de ziua mea. Sfatul meu „better not” … de 1 luna jur ca nu m-am atins de el…te plictisesti foarte repede..mama imi zicea „Mai bine iti cumperi o consola mai mare, o sa te plictisesti repede” dar eu „Nuuu, cum sa ma plictisesc? O sa ma joc in fiecare zi”. Nu se merita un PSP…jocurile sunt putine, si nasoale…iti zic din propria experienta. Acum am vazut ca este oferta in Carrefour „Xbox 360 – 7 milioane” fara de un PSP la acelasi pret. Nici macar nu se cumpara PSP cu Xbox…asa ca da fuguta la mami si zii „Nu vreau PSP.”. Nu te oblig, fa cum vrei tu. O sa imi dai dreptate mai tarziu 😉 .

  8. WraiTh Says:

    si mi-l donezi mie?:x

  9. SteeL Says:

    Ti-am spus, ca am avut si mori de plictiseala cu el.
    Vezi Shocky4Rap are dreptate.XBOX este de 100 de ori mai bun .

    Vrei sa il iei cu tine? Pai unde te duci banuiesc ca te duci cu un motiv. Nu te duci la matusita si tu zici eu ma joc pe psp (brb)

    ;)Eu m-am plictisit repede de el, si l-am vandut

  10. bughi Says:

    vand eu psp 300 de lei luat de 2 saptamanai

  11. odobescu iulian Says:

    sal as vrea eu sa-ti cumpar psp pe care zici k lai luat de 2 saptamani! Id yahoo: focus_hiden

  12. odobescu iulian Says:

    bughi daca il mai ai intra pe mess sa vb!!!

Lasă un răspuns

