Vine frigul, vine zapada

Da, titlul spune tot. Meteorologii au anuntat temperaturi scazute in zonele tarii. Da, copii puneti-va deoparte pantalonii scurti, tricourile, sepcile ca se anunta vreme rece, acum va puteti inlocui garderoba in una cu haine groase, care sa ne tina de cald iarna asta. Ce frumos ? Abia astept sa ajung in vacanta de iarna, poate la Poiana Brasov, poate la Ranca… cine stie ? Deabia astept sa pun din nou schiurile in picioare, abia astept sa beau un vin fiert la petrecerea de revelion, mai pe scurt, abia astept iarna si mai ales zapada. Odata cu venirea ierni, am sa-i dau o frecare sorei mele sa ma tina minte tot anul, scuzati, dar este o traditie a mea… Copii Mos Craciun s-a pus pe treaba, asteapta cu nerabdare listele voastre cu dorintele de Craciun, spiridusii lucreaza din plin, copii fiti cuminti ca altfel Mos Craciun nu vine la voi anul acesta…

I love you winter, I love you snow man, I love you snow, I love you winter

Etichete: , , , ,

9 răspunsuri to “Vine frigul, vine zapada”

  1. Tzukune Says:

    Na ca sunt primul la comentat, fuck you followers :)) Iarna vine numai pentru mine!

  2. Tzukune Says:

    Stai asa, eu cred ca vine zapada, vine caldura… stiti cum e?

    Uite asa e: „Cand e frig ingheti de frig, cand e cald ingheti de cald”!

  3. TheBes7 Says:

    Ye… trebuie sa le spun „SALUT” Omuletilor de zapada ;). In curand o sa ma intalnesc din nou cu ei 😀

  4. lulu Says:

    […]am sa-i dau o frecare sorei mele[…]

    idem invo si eu … 😉 …daca trebuie , trebuie …. :))

  5. Ecasty Says:

    deabea astept sa vina zapada:) il fac pe invo la ski ca de obicei :))

  6. aLLinuTz Says:

    :)) La mine ieri a nins de a spart si acu e soare =)) =)) pot sa ies si in pantaloni scurti :))

  7. Tzukune Says:

    @aLLinuTz: si la mine la fel!

    Offtopic: mha, esti sigur ca vrei sa ramai cu tema asta? Ca vreau sa intru inconcurs la tine si sa stiu ce tema sa abordez!

  8. Perfu Says:

    Pana ninge aici la bucuresti cred ca ies la pensie :))

  9. Grim_Cris Says:

    Eu n-am sora dar gasesc eu pe cineva :)). Cred ca astept iarna asta ca si cum ar fi prima iarna pe care o traiesc de cand ma stiu. Dar nu stiu de ce :-??

    P.S.: Ai o leapsa de la mine 😀

Lasă un răspuns

