Experiment : Mentos + Cola Light

Nu multi stiu despre aceasta combinatie, insa o sa ma straduiesc sa detaliez putin cateva amanunte despre acest mini experiment. Acest experiment are la baza o sticla de cola light si mentos, mai pe scurt, adaugand mentos in cola light, sticla bufneste daca este aruncata in ciment, sau sucul bufneste ca o fantana arteziana, nu dureaza mult dar e frumos. Stiu ca am incercat si eu acest experiment, defapt am vrut, nu am reusit deoarece am luat cola light si mentolate Airfresh si nu a mers deoarece nu sunt destul de puternice mentolatele Airfresh ca mentos. Sambata o sa iau cola light si niste mentos ca am vazut ca au adus la un magazin si o sa incerc acest experiment. In continuare, un videoclip cu o demonstratie de genu:

Etichete: , , , , ,

13 răspunsuri to “Experiment : Mentos + Cola Light”

  1. summer kid Says:

    super al 2 lea experiment, aia chiar n-o stiam, tre s-o incerc cat de curand :))

  2. WraiTh Says:

    am facut si eu asa :D.. cu sticla de 1L si mentos.. pff cat a sarit :))

  3. Ecasty Says:

    woow ce combinatie maine o incerc 🙂

  4. andrey91 Says:

    cand te gandesti ca asta e un suc pe care il bem 😦

  5. aLLinuTz Says:

    ce tare :X

  6. TheBes7 Says:

    Mistoo.. imi place 🙂 poate am sa incerc si eu.

  7. lulu Says:

    il stiu…..;) l-am incercat de pw balconu unui coleg cu un prieten :))

  8. Tzukune Says:

    :))… Fain, cand a dat bidonul de pamant putea sa-i vine in bot daca nu prindea bine asfaltul! =))

  9. gabyxy Says:

    super poate o sa incerc sal fac experimentul:)

  10. Radu Says:

    Acest experiment e super tare nu am mai vazut asa ceva o sa incerc si eu. Supeeeeeerrr….:o 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮

  11. komAk Says:

    O sa fac si eu intr-o zi..prea misto a doua faza. Stiam ca face presiune, dar totusi :O

  12. Shocky4Rap Says:

    Da, Mit Busters rullz :\

  13. ICEwave Says:

    Ce frumos a iesit! Eu faceam cu un bidon cu fundul gaurit, cu apa 20% si bagam aer cu pompa…cand scoteam pompa > vajjjj! in sus

Lasă un răspuns

