NFS UnderCover

Da, a aparut NFS Undercover, un joc mult astept de catre fanii need for speed, un joc pe care pe mine m-a impresionat prin modul de a te juca, gamplayul si grafica de ultima generatie. Acest joc ocupa 4 GB neinstalat, se gaseste pe trackere romanesti cel putin eu l-am gasit pe scenefz, filelist, czone. Pentru cine are nevoie de un torrent si nu are cont pe trackere va rog sa ma contactati pe idul : just_invo4u. Imi place foarte mult grafica, este super buna, gamplay-ul este frumos. Mai jos aveti cateva wallpaper, note ale acestui joc, cerinte de sistem. Din pacate mie nu-mi merge chiar asa de bine deoarece rulez pe un calculator nu foarte bun, adica era bun la vremea lui, trebuie sa-mi achizitionez altul. Acesta nu a fost un review, este doar o simpla parere despre acest joc.

Grafica Muzica din joc GamePlay Masini Imaginile din joc
10 9 9.50 10 10


Cerinte minime de sistem :
Windows XP or VISTA cu cel mai recent service pack instalat
CPU Intel Pentium 4 (sau echivalent) care rulează la 2.8GHz sau mai mult (3.0GHz dacă rulează sub Windows Vista)
1GB RAM
Placă video Geforce 6500, Radeon 9500 sau mai bună, compatibilă cu DirectX, cu Pixel shader 2.0 sau mai mult (doar AGP și PCIe)
Placă de sunet compatibilă cu DirectX
DVD Drive 8X sau mai rapid
Pentru instalarea jocului este necesar să aveți 2.0 GB spaţiu liber pe Hard Disk.

Alte informatii :
Pentru a juca online este necesară o conexiune broadband la Internet.

Etichete: , , , , ,

7 răspunsuri to “NFS UnderCover”

  1. AlinutZ Says:

    l-am luat si eu … sa vad acu cum e 😀

  2. lulu Says:

    l-am luat si eu alaltaieri pentru ps2 de pe filelist …. e super :)>-

  3. Perfu Says:

    E super naspa jocul din pacate

  4. Ecasty Says:

    Din pacate cam foarte naspia ziarul

  5. aLLinuTz Says:

    Cere prea mult 😐 Oricum numi plac jocurile cu masini

  6. Angel Says:

    Ce pot sa zic… nu ma tenteaza sa il iau, pt ca am auzit de la multi ca e cam naspa… si nu imi plac jocurile cu masini.. deci XD

  7. WWW.MUZICA-FREE.US Says:

    Jocul e chiar super…l-am jucat la un prieten ca mie nu-mi merge 😀 cere prea mult

Lasă un răspuns

