Copiii chiar ca spun lucruri trasnite

Imi amintesc si acum cat am mai ras aseara cand m-am uitat la emisiunea ” Copii spun lucruri trasnite „, prezentata de Virgil Iantu. Am vazut niste copii care chiar aveau o imaginatie bogata insa unul m-a uimimit in mod special. El credea ca mama lui e extraterestru, si a venit de pe marte cu naveta ei, naveta neavand usi avand o ” substanta ” prin care se trece dupa cum spune el. Virgil l-a intrebat daca nu crede ca si tatal lui este extraterestru el raspunzand ca a incercat sa comunice cu el prin ” motorasul ” pe care il are in cap si nu a mers, insa cu mama lui a mers. Ii era frica de bunica lui ca o sa-l spuna la parinti ca l-a vazut cand zbura. Daca mama lui e extraterestru, si tatal lui pamantean oare el ce-o fi ? Raspunzand el ca este jumi-juma adica jumate extraterestru si jumate pamantean, si are calitatile si de pamantean si de extraterestru…

Asta e imaginatia unui copil de 8 ani, textul de mai sus este o reproducere dupa emisiunea, asa ca daca mai vreti sa vedeti ceva interesant pe la teveu va recomand aceasta emisune.

Etichete: , , , ,

7 răspunsuri to “Copiii chiar ca spun lucruri trasnite”

  1. sunt Says:

    Si eu m-am uitat :)) si era fetita aia care zicea ca vrea sa se faca excavator parca:)) sau macara ?! nu mai stiu exact

  2. Tzukune Says:

    Da mai exista emisiunea asta?

    Fiecare am avut 8 ani candva si la 8 ani aveam o imaginatie din desene animate!

  3. Ecasty Says:

    m`am uitat:)

  4. andrey91 Says:

    mai pe inteles: naveta (*****) iar usa era **** :)>- :)>-

  5. Perfu Says:

    A fost super tare emisiunea :))

  6. aLLinuTz Says:

    Cred ca o sa ma uit si eu deacum :))

  7. Catazx Says:

    Ia o schema

    Pamantean

Lasă un răspuns

