Multi dintre romani nu stiu engleza

Titlul spune tot, majoritatea romanilor nu au habar de ceea ce tine de engleza, ma refer la oamenii maturi care au facut cele 7 clase primare respectiv liceul, care au facut engleza la scoala/liceu si acum nu stiu nici macar cum se zice ” eu „. Sa nu mai zic despre cei ce traiesc intr-un sat parasit de lume care nimic macar nu au auzit cuvantul ” engelza „. Poate uni se intreaba oare la ce trebuie engleza ? Ahh, la nimic, prost a fost cel care a inventat-o si oare n-o avea nici un scop in viata aceasta chestie numita ” engleza „. Nu mai bine stam in Romania si avem un salariu de 15 milioane/maxim decat sa ne ducem in alta tara, avand studii superioare si cunoscand o limba foarte populara si anume ” engleza ” angajandu-ne la un serviciu la care castigam de 10 ori mai mult decat in Romania. Sau mai bine nu, e mai bine in Romania nu … ? La ce sa te chinui sa inveti engleza cand stii romana ?

Nu stiu la ce te deranjeaza sa fii atent 2 ore pe saptamana la scoala si sa te straduiesti putin in exersare de timpuri si traducere romana/engleza si sa ajungi cu adevarat ceva in viata, e chiar asa de greu ?

16 răspunsuri to “Multi dintre romani nu stiu engleza”

  1. Gabby Says:

    True true…

  2. Ecasty Says:

    corect:|

  3. AlinutZ Says:

    yeah foarte adevarat ….daca ma uit la desene in engleza se pune ? 😕

  4. andrey91 Says:

    http://andrey91.blogspot.com/2008/11/vedete-feminine-din-romania-de-care-va.html – o leapsa mai ciudata

  5. Mul?i dintre români nu ?tiu englez? | Crematoriul lui Marius Says:

    […] blogul lui Andrei am observat o însemnare care m-a cam deranjat. Aceea?i idee am citit-o ?i în Gândul ?i aveam […]

  6. aLLinuTz Says:

    foarte adevarat 😐 dar crezi ca mai mult de 40% din Romania stiu engleza? :)) Nu cred … Sunt unii (Adulti etc) care au copii care stiu de 2 ori ma imulta engleza dekt ei

  7. lulu Says:

    la mine toata familia (infara de bunici) stiu engleza…..deci mi-a fost usor sa invat …plus ca sunt si la sectia germana…de 9 ani(cu tot cu gradinita) :-\” ..deci mi-a fost usor….dar cand i auzi pe uni colegi cum citesc ..iti vine sa te dai cu capu de pereti …. :-\”

  8. lulu Says:

    nush de ce a scris cu smileurile alea … eu am dat altele 😀

  9. SteeL Says:

    pfff, la sat ei nu stiu romana dapai engleza.

    Asa este ai dreptate dar nu putem schimba cu nimic , decat sa ne invatam urmasii .
    Este corect ce spui pentru ca ne ajuta foarte mult in viata dar dee

  10. KoKeT Says:

    Reminder : hosting review

  11. Perfu Says:

    Da se mai invata engleza la scoala ? , eu engleza am invatat pe internet 🙂

  12. Id-uri Says:

    O alternativa la lipsa de cunoastere a acestei limbi de circulatie ar fi totusi Google Translate.

  13. TheBes7 Says:

    Mie unul imi place engleza, o indragesc din clasa a 5-a. Iar acuma numai 10 pe linie am la engleza 🙂

  14. sunt Says:

    :”> mai mult imi place franceza

  15. Moldovi Says:

    Eu stiu engleza,imi place,dar cand ii aud pe colegii mei ma dau cu capul de banca 😐

  16. Tzukune Says:

    @Moldovi: You’re not the only one!

    @everybody: I really don’t think that exists a language more beautifull that English, I really love it! It’s the universal language! If you don’t know English you have to learn it cause in this big world you need English.

Lasă un răspuns

