Cum sa copiezi eficient

Un anumit cineva a inventat o metoda foarte buna si foarte usor de folosit pentru a copia la scoala/liceu, nu cred ca ar observa cineva chestia asta, oricum iti trebuie doar un scanner, coli a4, imprimanta color si paint. Nu cred ca ar trebui sa va invat in scris, video al celor care au creeat aceasta metoda de a copia ar fi mult mai bun decat textu scris. In fine, vreu sa-i felicit pe cei ce au venit cu aceasta idee, am sa incerc s-o testez la vreo lucrare. La matematica este o problema, deoarece nu stii la ce problema sa te astepti, hai la romana mai scrii definiti mai scrii o descriere, figuri de stil etc, dar la mate ce sa faci, oricum e bine.


Etichete: , ,

24 răspunsuri to “Cum sa copiezi eficient”

  1. Alinush Says:

    In timpul asta, as putea invata lectia pe de rost.

  2. PanTeraS Says:

    O fi buna ideea, dar crezi ca te lasa cineva cu suc la un test? :))

  3. SteeL Says:

    e veche metoda, dar in romania nu te lasa cu suc la test sau chesti dastea.
    Si mai ales ca e relativ greu;

  4. Tzukune Says:

    Depinde de profesor daca te lasa sau nu cu cola pe banca la test, totusi ii dau dreptate lui Alinush, mai bine invat lectia decat sa stau sa fac asta!

  5. adriano Says:

    Pierzi mai mult timp sa faci copiuta decat daca ai pune mana pe cartea.E bine ca macar inveti Photoshop ! 😛

  6. Catazx Says:

    Eu am incercat 😀 . Am iesit cu 9 in loc de 5 la English

  7. j0cker Says:

    E veche metoda … 😛
    Pacat ca numai am cerneala :))

  8. komAk Says:

    OMFG! :X Bestial frate :X. Mersi mult invo chiar nu stiam faza si o sa incerc xD

  9. andrei Says:

    Vrei sa spui tu? ?

  10. TheBes7 Says:

    Veche dude.. dar merge.. merita 🙂

  11. aLLinuTz Says:

    O sa incerc 😀 La mate pot sta cu sucu pe maasa :)) chiar si cu mancarea =)) deci =))

  12. Ecasty Says:

    o idee foarte buna :))

  13. aLLinuTz Says:

    Bine cu mancarea nu cred , dar cu sticla da 😀

  14. Alinu Blog Says:

    […] Andrei ne invata cum sa copiem la un test la scoala. […]

  15. lulu Says:

    tare faza…imi spunea si varama …ca asa copiau la facultate si in liceu de rupeau

  16. Angel Says:

    E buna metoda … dar.. :
    1) NU te lasa cu suc la test >.>”’.
    2) Se observa ca banda este din hartie…
    3) dak e sucu baut pe jumatate… o sa se vada scrisu din interior. XD

  17. Rob3r7 Says:

    Buna ideea o sa incerc si eu cred :))

  18. Cedik Says:

    Eh, eu aveam alte metode mai bune. Am copiat tot liceul asa si nu s-a prins nimeni. De cativa ani insa m-am modernizat si eu, copiez dupa telefon mai nou

  19. Gabriel Leonard Says:

    Geniala ideea…Ma bag si eu;):D:>

  20. BuBu Says:

    ce naivi sunteti
    eu am facut chestea asta in 20 de minute
    e foarte foarte usor

  21. Grim_Cris Says:

    Geniala ideea … pe ast n-o stiam. Mie mi-ar fi folositoare pentru ca la liceu toti profesorii ma lasa cu suc pe banca :>

    Chestia e ca la român? dac? ai de scris un comentariu întreg ce faci?

    asta faci: http://www.grimcris.com/ce-matu-nu-copiezi

    P.S.: Nu vreau sa se considere spam 🙂

  22. zp33d3r Says:

    Ma nimani nu a zis ca trebuie sa tii sucul pe banca de obicei la ghiozdane este un suport special pentru sucuri,apa etc. si la unele ghiozdane suporturile sun „transparente” si cat e sa pui suculacolo si te uiti pe fitzuica si dak vine profa/profu. intorci sticla pe partea unde scarie „coca-cola” :d/ :d/ :d/

  23. capshunika Says:

    sexy idee:Pda nu cred ca o s-o incerc…..desii e tentanta io mai bn inv lectia sau respectivele def si ies mai easy
    ………e pt lenesi faza,dude!!!

  24. Razvan Says:

    Ia cam mult timp, dar poate merita

Lasă un răspuns

