Cum a aparut blogul in viata mea…

Cum a aparut acest blog ? De ce blog si nu forum. Se da o perioada frumoasa din vacanta mare de vara, pe atunci pasiunea mea erau forumurile, stateam si scriam non-stop, si m-am gandit atunci ca cel mai bine ar fi sa am si eu un blog, pe atunci nu erau la moda blogurile, nu era asa de multa lume ca acum, oricum am inceput direct pe un domeniu propriu si anume fostul invo4u.net, am continuat pe invo4u.com care acum nu mai e si iata-ma acum pe andreiblog.com, sub nicknameul simplu : ” Andrei „.

Nu am plecat cu gandul de a scoate bani din blog, pe atunci nu stiam ca se poate castiga dintr-o afacere online, chiar daca as castiga niste banuti din blogging i-asi investi in concursuri. Printr-un blog inteleg un simplu jurnal personal. Dupa ce mi-am facut acest blog au mai aparut 3 prieteni din clasa cu blog si anume GabyXy, Ecasty, Robert23 celor carora le urez multa bafta in blogging.

Prin aceast blog mi-am facut foarte multi prieteni, nu pot sa fac o lista deoarece o sa ocup foarte mult din articol, cei ce-mi sunt prieteni se vor putea simti. Un fel de leapsa de la TheCrazyest.

Etichete: , , , , , ,

7 răspunsuri to “Cum a aparut blogul in viata mea…”

  1. aLLinuTz Says:

    Asa am facut si eu 😉
    Si eu am mi`am facut foarte multi prieteni din blog :X

  2. Ecasty Says:

    ai dreptate si iti multumesc… deoarece cu ajutorul tau am intrat in blogosfera

  3. lulu Says:

    sincer sa fiu si eu am intrat in blogsfera cu ajutorul tau…am vazut ca e interesant sa ai blog si am zis sa-mi fac si eu…

  4. andrey91 Says:

    nu faci nimic daca te gandesti ca faci asta pentru banii

  5. gabyxy Says:

    Mersi mult sper sa am si sa ai cati mai multi vizitatori.Eu cred ca blogul tau e marfa cu m mare.Am intrat in blogosfera pentru ca am vazut blogul tau si m-am gandit sa imi fac si eu

  6. Tzukune Says:

    Interesant modul prin care ai intrat in blogosfera!

  7. lulu Says:

    auzi…nu cumva a fost invers… ai inceput cu invo4u.com si dupaia .net..nu?

Lasă un răspuns

